مسؤول فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان کشور:

هنرمندان کشوری از مناطق عملیاتی کرمانشاه بازدید می‌کنند

مسؤول فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: 25 تن از هنرمندان کشوری در عرصه‌های تئاتر، سینما، تلویزیون و... امروز و فردا از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ - 05October 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، به نقل از بسیج هنرمندان کرمانشاه، جواد جمیری اظهار داشت: 25 تن از هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری، اعم از تئاتر، سینما، تلویزیون و... برای بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا به استان کرمانشاه سفر کردند و بسیج هنرمندان استان کرمانشاه مسؤولیت میزبانی این هنرمندان طی 2 روز حضورشان در استان کرمانشاه را بر عهده دارد.

مسؤول فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان کشور در خصوص اهداف این سفر، گفت: یکی از برنامه‌های مهم و اصلی سازمان بسیج هنرمندان، اعزام هنرمندان به اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: هدف از این بازدید آشنایی هنرمندان با ظرفیت‌هایی که هشت سال دفاع مقدس برای ما ایجاد کرده است و هنرمندان در این اردوها با جان‌فشانی‌های رزمندگان مبارز انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی آشنا می‌شوند.

مسئول فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان کشور، تصریح کرد: از دیگر اهداف این سفرها، این است که فضایی ایجاد شود تا تولیداتی از هنرمندان در این عرصه ایجاد کنیم و داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موارد فوق، هدف‌گذاری شد تا اردوهای راهیان نوری را برای هنرمندان مطرح داشته باشیم که شاهد تولیداتی در این زمینه باشیم و مفاهیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از این طریق و با رویکرد هنری و ابزار هنر به جامعه انتقال بدهیم.

جمیری گفت: در همین راستا ما هنرمندان رشته‌های مختلف هنری را به این اردوها اعزام می‌کنیم و در این سفر هنرمندانی از عکاسان انقلاب اسلامی، حوزه تئاتر، سینما و نویسندگی ما را همراهی می‌کنند.

وی از بازدید از مناطق عملیاتی شهرستان قصرشیرین، بازی‌دراز و یادمان شهدای مرصاد طی امروز چهارشنبه 14 مهرماه سال‌جاری خبر داد و گفت: این هنرمندان فردا پنج‌شنبه 15 مهرماه سال 95 نیز از یادمان شهدای پاوه بازدید می‌کنند و ساعاتی را نیز پس از اتمام این برنامه‌ها به بازدید هنرمندان از مناطق تاریخی و سیاحتی استان اختصاص داده‌ایم.

جمیری از حضور هنرمندانی همچون کورش زارعی، حسین مسافرآستانه، سعید نژادنجفیان، محمود فرهنگ، یدالله وفاداری، انسیه شاه‌حسینی، امیرالله بهمنی، مجید بیاتی، زهرا معارف‌وند، محمدتقی فهیم، فهمیه صانعی، مهدی عظیمی، امیر نصیربیگی، ناصر افراسیابی، امیرعلی جوادیان، سید حسن موسوی، یوسف گرامی، محمدحسین حیدری، احمدرضا نیازآبادی، احمد لولایی، آرش زینال‌خیری، ابولفضل مسجدی، عزیزالله عابدی و محمدمهدی غلامی در این سفر خبر داد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار