رونمایی از نماهنگ «حاج حسین» در همدان

مدیر خانه هنرمندان انقلاب اسلامی استان همدان گفت: همزمان با نخستین سالگرد شهادت شهید همدانی از سرود و نماهنگ «حاج حسین» رونمایی می‌شود،
کد خبر: ۱۰۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸ - 06October 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، رضا ینگجه با بیان این خبر اظهار داشت: این اثر توسط خانه هنرمندان انقلاب اسلامی همدان تولید شده ‌و در مراسم سالگرد شهید همدانی برای نخستین بار اجرا می‌شود.

وی افزود: این نماهنگ برای نخستین بار توسط سه گروه سرود همدانی به نام‌های سیدالأحرار(ع)، نورالمهدی و منتظران حضرت مهدی(عج) به صورت مشترک اجرا می‌شود.

مدیر خانه هنرمندان انقلاب اسلامی استان همدان به تک‌خوانی مهدی چناری از هنرمندان ارزشی استان در این اثر اشاره کرد و گفت: این نماهنگ به دو زبان فارسی و عربی تهیه شده است.

وی بیان کرد: آهنگ‌ سازی و تنظیم این اثر از سعید شادفر است و شعر فارسی این اثر نیز توسط قاسم صرافان و متن عربی آن توسط مرتضی حیدری آل‌کثیر سروده شده است.

ینگجه هدف از اجرای این کار را قرار گرفتن گروه‌های سرود همدان در کنار هم و ادای دین هنرمندان سرود موسیقی این استان به سردار همدانی دانست و عنوان کرد: در استان همدان برای نخستین بار گروه‌های سرود از رده‌های نوجوان تا بزرگسال در کنار هم قرار گرفته‌اند و این اثر تولید شده است.

وی با بیان اینکه این اثر قرار است از شبکه استانی و رسانه ملی پخش شود، اظهار داشت: این اثر با حمایت بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) وستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان تولید شده و معاونت فرهنگی سپاه‌انصارالحسین(ع)، تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع)، باغ موزه دفاع مقدس همدان و خانواده شهید همدانی نیز در تولید این اثر ما را یاری کرده‌اند.

مدیر خانه هنرمندان انقلاب اسلامی استان همدان گفت: در این نماهنگ به ابعاد شخصیتی سرلشکر همدانی از کودکی تا فعالیت ‌های مستشاری ایشان در سوریه پرداخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار