سردار سلامی در یادواره 323 شهید اطلاعات استان‌های مازندران، گلستان و گیلان؛

رهبری پرچمدار آزادی مسلمانان در اوج فتنه‌های جهانی/ اگر عاشورا نبود امروز سرزمین ما اشغال شده بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در اوج فتنه‌های جهانی پرچمدار آزادی و پیروزی مسلمانان هستند، گفت: حضور ایشان امت اسلام را در میان امواج فتنه‌ها به ساحل رستگاری هدایت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ - 06October 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در یادواره 323 شهید اطلاعات استان‌های مازندران، گلستان و گیلان در پارک ملل مرکز مازندران، اظهار کرد: خداوند ما را از ظلمات جهل و دوران طاغوت نجات داد و به سمت نور انقلاب اسلامی هدایت کرد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در اوج فتنه‌های جهانی پرچمدار آزادی و پیروزی مسلمانان هستند و امت اسلام را در میان امواج فتنه‌ها به ساحل رستگاری هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مازندران خطه خون رنگ و سرسبز سرزمین دلاوران و سلحشوران و قهرمانان جاودان است، افزود: مردمان گیلان، مازندران و گلستان در دوره‌های سخت تاریخ این کشور در آزمون‌های بزرگ سربلند و سرافراز بیرون آمده‌اند.

سردارسلامی تصریح کرد: ستارگان درخشان آسمان این سرزمین نشان‌گر صدق مردمان نجیب، مهربان، مومن و شجاع آن است.

وی با بیان اینکه شمال ایران سرزمین سرسبز و نگین سبز انگشتری ایران است در پاسداشت جاودانگی شهیدان سرآمد است، خاطر نشان کرد: گیلان، مازندران و گلستان کهکشان از ستارگان پرنور بی‌غروب را در سپهر خود می‌نگرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای ما شرف بزرگی است تا در محضر خانواده‌های عزیز شهیدان و فرزندان این مرز و بوم هستیم.

سردارسلامی با بیان اینکه ما با کاروانی به‌سمت کربلا در حرکت هستیم که حضرت ابوالفضل (ع) پرچمدار آن است، افزود: کاروانی از این انقلاب می‌رود تا بزرگ‌ترین قله عالم هستی را بسازد و فضیلت‌ها را در اوج به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین درس و آموزه عاشورا این است که اسلام آنقدر عزیز و با عظمت است که شهادت امام، مسلمانان و اسارت اهل بیت او در دایره عظیم عظمت اسلام جای می‌گیرد، تصریح کرد: این یک حجت است که خداوند بر بندگان خود می‌آورد و برای دفاع از اسلام برای مقاومت و مبارزه در مقابل ظلم امام هم باید شهید شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهادت امام حسین (ع) خون‌بهای عظمت اسلام است و این حجت را بر همه ما تمام می‌کند که باید در رکاب ولی زمان و پیشوای مسلمانان در سخت‌ترین میدان‌های جنگ باشیم، ادامه داد: غم‌های عاشورا فوق تصور انسانی است و ما با لحظه‌های باورپذیر آن هم‌راز می‌شویم.

سردار سلامی با بیان اینکه شهادت لباس عزت، شرف، کرامت، آزادگی، امینت، آرامش، بزرگی و شکوه است، عنوان کرد: شهادت راز بزرگ سعادت و کرامت همه مسلمانان است و این درس‌ها را ما از عاشورا گرفتیم.

وی با بیان اینکه ما از عاشورا هویت گرفتیم و اگر عاشورا نبود امروز سرزمین ما اشغال شده بود، خاطرنشان کرد: اگر عاشورا نبود امروز دشمنان در خیابان‌های ما اداره کشور را بر دست می‌گرفتند و بر مردم ظلم می‌کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آنهایی که از عاشورا درس نگرفتند عزت کشورشان بر باد رفته می‌بینند، گفت: همه شرف، استقلال، امنیت و آرامش امروز ما در گرو فداکاری شهدا و ایثارگران است.

وی با اعلام اینکه شهدای جامعه اطلاعاتی کشور گواه و شاهدی هستند بر صدق وعده‌های ملت که ما پای تحقق آرمان‌ها و آرزوهای بلند شهیدان ایستاده‌ایم، افزود: فرزندان اطلاعات سخت‌ترین و فداکارانه‌ترین مسئولیت در جنگ را برعهده داشتند.

سردارسلامی با بیان اینکه آنها در سرزمین‌های ناشناخته و میدان‌های مین قدم می‌گذاشتند، تصریح کرد: شهدای عملیات اطلاعات پرچمدار شکستن خطوط دشمن هستند و فداکاری‌های بزرگی از خود به یادگار گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه درس بزرگی که ما از تاریخ اسلام می‌گیریم این است که همیشه عزت و سعادت مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد، خاطر نشان کرد: کافران و مشرکان هرگز درخشش خورشید اسلام را برنمی‌تابند و همیشه به دنبال صدمه زدن به مسلمانان هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه اسلام با جهاد گسترش یافت و مسلمانان با جهاد از دشمن رهایی یافتند، گفت: امروز پس از قرن‌ها خورشید اسلام پس از سال‌ها از پس ابرهای جاهلیت عبور کرد و ذهن‌های مسلمانان را نورانی کرد و هویت اسلام را به آنها شناساند.

وی با اعلام اینکه رشد بیداری اسلامی موجب شد تا به تدریج، طاغوت و کفار از سرزمین مسلمانان عقب‌نشینی کند، افزود: با این رویه ایران اسلامی از چنگال آمریکا نجات پیدا کرد و انقلاب اسلامی به جهان صادر شد و در همه جهان برای خاموش کردن خون خدا لشکرکشی کردند که دفاع مقدس بازتاب این صف‌کشی فشرده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار