مصلحی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

هدف اصلی دشمن در دوران 8 ساله دفاع مقدس، نابودی انقلاب اسلامی بود

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ - 06October 2016

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، در این مراسم که در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: آثار دفاع مقدس باید تدوین و به نسل های آینده منتقل شود.

وی با بیان اینکه دفاع در کشور ما قدمت 38 ساله دارد که 8 سال آن ویژه بوده است، افزود: در سال های اخیر آمریکایی ها مدام می گویند گزینه نظامی ما روی میز است در حالی که این گزینه نظامی از 38 سال قبل تاکنون روی میز بوده و 8 سال آن را نیز تجربه کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمن در دوران 8 ساله دفاع مقدس، نابودی انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: در آن دوره ما نه با یک کشور بلکه با همه دنیای کفر و شرک در حال مبارزه بودیم و بسیاری از کشورها به صدام کمک های مالی و نظامی می کردند چنان که در یکی از جلسات رسمی ما با عربستانی ها، ولیعهد این کشور اعتراف کرد که در آن دوران 40 میلیارد دلار به صدام کمک مالی کرده اند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، راهبری و مدیریت امام خمینی (ره) را عامل موفقیت کشورمان در دوران هشت ساله دفاع مقدس خواند و گفت: امام (ره) امت را پای کار آوردند و مردم برای دفاع از کشور و کیان مملکت بسیج شدند و امروز ما وظیفه داریم آن حماسه آفرینی ها را تدوین کرده و به نسل های آتی منتقل کنیم.

وی با اعلام اینکه تثبیت انقلاب اسلامی و مسیر آن، تثبیت تمامیت ارضی کشور، افزایش توان نظامی . تثبیت انقلاب اسلامی در ابعاد بین الملل حاصل راهبری و مدیریت دوران دفاع مقدس توسط حضرت امام خمینی (ره) بود، تاکید کرد: ما باید این دستاوردهای مهم را به نسل های آتی منتقل کنیم فلذا، تدوین آثار دفاع مقدس باید 3 هدف ایجاد حرکت های حماسی، ایجاد تعقل و تفکر و نیز عبرت آموزی برای نسل جدید و آینده را به وجود آورد.

در این مراسم همچنین سردار سعید قربان نژاد مدیرکل پیشین حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تکریم و سردار تیموری به عنوان مدیرکل جدید معارفه شدند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار