پیش از ظهر امروز؛

هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن جانبازان ضایعه نخاعی برگزار شد

پیش از ظهر امروز هفتمین انتخابات هیئت مدیره انجمن جانبازان ضایعه نخاعی در مجتمع فدک تهران برگزار شد و اعضای هیئت مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ - 07October 2016
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، هفتمین دوره انتخابات مجمع عمومی عادی انجمن جانبازان نخاعی که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، پیش از ظهر امروز (جمعه 16 مهرماه) با حضور سردار «صادق معینی» رئیس مرکز امور ایثارگران نیروی انتظامی، سرهنگ «ابراهیم پاشاپور» رئیس مرکز ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی، اعضای انجمن جانبازان، «زارعی» نماینده وزرات کشور و جمعی از جانبازان ضایعه نخاعی برگزار شد.

در این مراسم مدیران انجمن‌های 14 استان که به جانبازان ضایعه نخاعی در کنار انجمن جانبازان قطع نخاعی خدمت‌رسانی می‌کنند، نیز حضور داشتند.

پیش از برگزاری انتخابات طبق روال سال‌های گذشته «جمال ایرانپور» یکی از اعضای سابق انجمن جانبازان نخاعی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته پرداخت و اظهار داشت: حدودا 45 جلسه‌ای در سال گذشته با هیئت مدیره انجمن برگزار شد، طرح مشکلات درمانی جانبازان در دیدار جانبازان با رئیس جمهور، جلسه با رئیس سازمان حج و زیارت و جلسه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از جمله اقداماتی بود که انجام گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ارائه پیشنهاد و پیگیری طرح پایش سلامت همسران جانبازان نخاعی، جلسه با دکتر عباسپور معاون و مسئولان بهداشت و درمان بنیاد شهید در خصوص مشکلات درمان و تهیه ولیچر برقی برای جانبازان ضایعه نخاعی، پیگیری مشکلات درمانی جانبازان شهرستانی از جمله فعالیت‌های کمیته بهداشت و درمان این انجمن در سال‌جاری بود.

ایرانپور تاکید داشت: برگزاری یادواره شهدای جانباز، مشارکت گروهی در مراسم تشییع شهدا، پیگیری و هماهنگی جهت حضور جانبازان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که مسئولیت این اقدامات بر عهده کمیته زیارتی- سیاحتی با مسئولیت آقای گل محمدی بود، نیز در این انجمن انجام گرفته شده‌است.

لازم به ذکر است که پس از شمارش آرا، مهدی اسدزاده، حسین اسرافیلی، محمود غیاثی، عنایت‌الله طاهریان، سجاد قنبری به‌عنوان اعضای هیئت مدیره و بهروز ساقی و مصطفی مسعودی به‌عنوان عضو علی‌البدل در این مجمع انتخاب شدند؛ همچنین سید محمد مدنی و داود حیدری به‌عنوان بازرس و علیرضا برهانی نژاد و کاظم مقدس نیز به‌عنوان عضو علی‌البدل این دوره انجمن جانبازان ضایعه نخاعی انتخاب شدند.

هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن جانبازان ضایعه نخاعی برگزار شد 
 انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار