در آخرین روز هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده شهیدان «زندی» و «سهامی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور در منازل شهیدان سهامی و زندی، با خانواده معظم این دو شهید نیروی انتظامی دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ - 08October 2016
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، طی سخنانی در دیدار با خانواده شهیدان زندی و سهامی زیبافر، اظهار داشت: ایام محرم الحرام یادآور اینست که شهدای ما در راه دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا کردند.

وی افزود: شهدای نیروی انتظامی همواره در خط مقدم شهادت قرار دارند و به سبب تلاش شبانه روزی برای تامین امنیت جامعه از شهرها تا نقاط مرزی، تا رسیدن به شهادت و جانبازی در راه خدا، گوی سبقت را از دیگران ربوده اند.

حسینی تاکید کرد: شهدای ناجا با تقدیم جان خود در راه اسلام، بهترین میراث را که همانا ادامه راه خونین آنان است، به یادگار گذاشتند.

در این دو دیدار، همسر شهید مرتضی زندی و پدر و مادر شهید هادی سهامی زیبافر، شرحی از ماموریت و نحوه شهادت شهید بزرگوار خود ارائه کردند.

شهید مرتضی زندی، متولد گلپایگان، از پرسنل انتظامی پاکدشت بود که در 27 شهریور سال 1387 هنگامی که آخرین روزهای ماموریت خود را در سیستان و بلوچستان می گذراند، به دست اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسید.

شهید هادی سهامی زیبافر نیز متولد 1359 در قم بود؛ وی چند روز پس از آخرین سفر زیارتی به همراه پدر و مادر به مشهد مقدس، جهت ماموریت به منطقه سردشت اعزام شد و در هشتم خرداد 1387 به دست گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسید.

مزار مطهر این دو شهید بزرگوار در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) در قطعه شهدای نیروی انتظامی قرار دارد.

نامگذاری کوچه 12 بلوار کشاورز قم به نام «شهید سهامی» از جمله اقداماتی بود که پس از بازدید مدیرکل حفظ آثار قم، مورد پیگیری قرار گرفت.

دیدار مدیرکل حفظ آثار قم با خانواده شهیدان دیدار مدیرکل حفظ آثار قم با خانواده شهیدان

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار