همایش ندسا با شعار کارعالمانه و تلاش مجاهدانه برگزار شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا گفت: به حول قوه الهی و با تدابیر حکیمانه و راهگشای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)در این صحنه پیروز شدیم، مردم و خواص هم در این زمان بسیار خوب عمل کردند، مشارکت حداکثری، ابطال فرضیه تقلب، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات، و عملکرد کاندیدا ها در بحث تبریک به رئیس جمهور منتخب از کارهای بزرگ در این حماسه سیاسی بود.
کد خبر: ۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۶ - 13July 2013

همایش ندسا با شعار کارعالمانه و تلاش مجاهدانه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، این همایش با سخنان حجت الاسلام والمسلمین صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا آغاز شد و با تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف مأموریتی در حوزه های عقیدتی، سیاسی، فرهنگی، تبلیغی، روابط عمومی، نظارت، امور روحانیون، طرح و برنامه و بودجه و نیروی انسانی پیگیری شد.
 
حجت الاسلام صداقت در سخنان خود به تشریح اهداف و برنامه های همایش پرداخت و در ادامه به تحقق حماسه سیاسی و ذکر برخی از فضایل ماه مبارک رمضان اشاره کرد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا فرمایشی از  رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) را نقل کردند که معظم له فرمودند:  ملت ایران کاری بزرگ وکارستان انجام داد، در عرصه مواجهه و مقابله و خصومت و کینه ورزی دشمنان بین المللی، از خود مهارت نشان دادند، چرا این را پنهان نکنند، چرا این را بارها تکرار نکنند، صحنه حماسی و پر شور انتخابات باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد، با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوندی جبهه سپاس بر زمین می سایم و خود و شما را به ذکر و شکر و قدرشناسی از این نعمت بزرگ فرا می خوانم.
 
 حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن  تشکر از کلیه کسانی که در خلق این حماسه و همچنین بصیرت افزایی تلاش کردند، گفت: انتخابات به خودی خود از اهمیت زیادی برخوردار نیست و در بیشتر کشورها  امری عادی و جاری است اما نکته مهم و اساسی در رابطه با انتخابات جمهوری اسلامی ایران،  این است که دشمنان بین المللی ما انتظار داشتند در کشور ما انتخابات برگزار نشود یا کمرنگ برگزار شود و یا نتیجه ای به نفع نظام نداشته باشد. وی افزود: به حول قوه الهی و با تدابیر حکیمانه و راهگشای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)در این صحنه پیروز شدیم، مردم و خواص هم در این زمان بسیار خوب عمل کردند، مشارکت حداکثری، ابطال فرضیه تقلب، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات، و عملکرد کاندیدا ها در بحث تبریک به رئیس جمهور منتخب از کارهای بزرگ در این حماسه سیاسی بود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا در ادامه اظهار داشت: در همایش فصلی مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیرو، علاوه بر استخراج موانع و مشکلات تحقق برنامه ها، درباره فعالیت های اولویت دار و مهم و راههای ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها، هم اندیشی خواهد شد. وی افزود: پیگیری مسائل مربوط به نیروی انسانی، گزینش، تبادل تجربیات و طرح توقعات و انتظارات از دیگر بخش های این همایش است که آن را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین صداقت همچنین به معرفی حجت الاسلام محمود زاده به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در  منطقه دوم ندسا، انتصاب حجت الاسلام جلالی در منطقه چهارم ندسا و انتصاب حجت الاسلام انصاری نژاد در مرکز تخصصی و پشتیبانی ندسا اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که این عزیزان بتوانند در مسئولیت و رسالت مهم و حساسی که به عهده دارند، بیش از پیش منشأ خدمات و خیرات برای مجموعه نیروی دریایی سپاه باشند.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار