ناوسالار شیاری:

توان مقابله‌ای سپاه در حد مواجهه با نظام آمریکا تعریف شده است

فرمانده منطقه یکم ندسا گفت: مقیاس رویارویی سپاه، نه در حد و اندازه قدرت‌های کوچک منطقه‌ای که در اندازه مواجهه با نظامی همچون نظام سلطه گر آمریکا تعریف شده است.
کد خبر: ۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷ - 18August 2013

توان مقابله‌ای سپاه در حد مواجهه با نظام آمریکا تعریف شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ناوسالار محمود شیاری فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه، طی سخنانی در مراسم نکوداشت 26 تن از آزادگان این منطقه، ضمن ارج نهادن به مقام و منزلت رفیع آزادگان، گفت: امروز کشور ما کشوری عزیز، شرافتمند و عزتمند است و بخش قابل توجهی از این ویژگیها با ایثار، صبر و بردباری شما سفیران انقلاب حاصل شده است.

وی افزود: هیچ قلم و زبان و بیانی نخواهد توانست ایثار و دلیرمردی و ایستادگی شما را توصیف کند.
 
فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه خاطر نشان کرد: اگر امروز به آن مرحله از توانمندی و اعتماد به نفس دست پیدا کرده ایم که مقیاس رویارویی خود را نه در حد و اندازه قدرت های کوچک منطقه ای که در اندازه مواجهه با نظامی همچون نظام سلطه گر آمریکا تعریف کرده ایم، به برکت حماسههایی است که شما ایثارگران و آزادگان خلق کردید.
 
وی ادامه داد: تکریم آزادگان به عبارتی پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و اهتمام در جهت توسعه و ترویج این ارزشها در میان نسل امانتدار و میراث دار انقلاب است.
 
در ادامه این مراسم که با همکاری امور ایثارگران نیروی دریایی سپاه برگزار شد، با اهدای لوح یادبود و هدایایی از آزادگان حماسه ساز منطقه یکم دریایی سپاه تقدیر به عمل آمد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار