در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب صورت گرفت؛

تقدیر ائمه جمعه آذربایجان از خدمات سپاه در شمالغرب

ائمه جمعه و مدیران حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی در نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی از خدمات سپاه پاسداران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تقدیر کردند.
کد خبر: ۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۴ - 18August 2013

تقدیر ائمه جمعه آذربایجان از خدمات سپاه در شمالغرب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، ائمه جمعه شهرستانهای خوی، سلماس، ماکو، میاندواب، تکاب و شاهین دژ و همچنین مدیران حوزه های علمیه برادران ارومیه و خواهران ارومیه از خدمات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در تامین امنیت مرزهای غربی و توجه ویژه به حل و فصل مسائل قومی و مذهبی و همچنین از خدمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در بازسازی و توجه به مناطق محروم استان آذربایجان غربی تقدیر و تشکر کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)
سلام علیکم
 
با صلوات بر محمد و آل محمد و با عرض ادب و احترام به محضر عالی می رساند، حوزه های علمیه شهرستانهای شمالغرب کشور بنا به مسائل قومی و مذهبی نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای ترویج اسلام ناب محمدی (ص) به یاری حوزه های علمیه شتافته و بانی خیر تجدید بنا و بازسازی هشت حوزه علمیه استان آذربایجان غربی شده اند.
 
وظیفه خود دانستیم از حسن نیت و حمایت برادران عزیز در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (صلوات الله علیه و آله) تشکر و قدردانی نمائیم.
 
از ایزد منان عزت و سلامتی برای حضرت عالی و توفیق روز افزون سپاهیان اسلام را مسئلت می نمائیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار