کاشانی‌پور:

همایش «تسخیر لانه‌های مجازی جاسوسی استکبار جهانی» برگزار می‌شود

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با اشاره به برگزاری همایش تسخیر لانه‌های مجازی جاسوسی استکبار جهانی در 25 مهرماه، گفت: این همایش یک نوع فرمانی است با عنوان «پیش به سوی تسخیر لانه‌های جاسوسی مجازی استکبار جهانی» برای مقابله با یزیدیان زمان.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ - 15October 2016
همایش «تسخیر لانه‌های مجازی جاسوسی استکبار جهانی» برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسین کاشانی‌پور رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان، اظهار داشت: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که در آن طراحی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گرفت و دانشجویان خط امام با هدایت‌های امام(ره) آن را تسخیر کردند، استکبار طراحی‌اش بر این موضوع قرار گرفت که از سایر ابزارها بتواند همان برنامه و نیت سوء گذشته خود را دنبال کند.

کاشانی‌پور خاطرنشان کرد:‌ با گسترده شدن فضای مجازی و توسعه استفاده از آن،‌ استکبار رسالت و وظیفه خود را به حوزه فضای مجازی وارد کرد و امروز ما شاهدیم استکبار به‌جای استفاده از این ابزار در راستای اطلاع‌رسانی و انسانیت، آن را در مسیر به سلطه کشیدن کشورها و ملت استفاده می‌کند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان تصریح کرد: بسیاری از دشمنان خود به این موضوع اذعان کردند که چقدر تلاش می‌کنند تا از شبکه‌های اجتماعی برای اهداف استکباری خود و گسترده کردن سیطره ظالمانه خود استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: از این رو همایش تسخیر لانه‌های مجازی جاسوسی استکبار جهانی، همایشی است که ستاد برگزاری یوم‌الله 13 آبان با همکاری جبهه انقلاب اسلامی در روز یکشنبه 25 مهرماه از ساعت 15 تا 17 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌کند.

کاشانی‌پور در همین خصوص گفت: این همایش یک نوع فرمانی است با عنوان «پیش به سوی تسخیر لانه‌های جاسوسی مجازی استکبار جهانی». در این همایش از رحیم‌پور ازغدی و رضا سراج استفاده خواهیم کرد. شعرخوانی میلاد عرفان‌پور را نیز خواهیم داشت، همچنین بخشی از مستند «جزیره فارسی» نیز برای اولین بار در این همایش به نمایش درخواهد آمد.
 
همایش «تسخیر لانه‌های مجازی جاسوسی استکبار جهانی» برگزار می‌شود

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند، گفت: بر همین اساس چند «مدال اقدام» و لوح تقدیر به مؤثرین استکبارستیزی تقدیم خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین پیام قیام حسینی مبارزه با ظلم و یا به اعتباری همان‌ استکبارستیزی است. آنچه که مهم است این است که ما پیام‌های امام حسین(ع) را به طور روزآمد مورد توجه قرار دهیم. امام حسین(ع)‌ در صحرای کربلا، روز عاشورا و قبل آن نیز تدارک دیدند که پیام استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، بندگی خدا و ایستادگی در راه انسانیت به همه نوع بشر برسد.

کاشانی‌پور با بیان اینکه برای حرکت در مسیر امام حسین(ع) باید ببینیم یزیدیان زمان چگونه محدود می‌شوند، گفت:‌ لبیک گفتن به «هل من ناصر ینصرنی» همان ایجاد مضیقه و محدودیت برای یزدیان است. هر اقدامی که سبب عصبانیت، رنجش و محدودیت یزیدیان شود و جلوی زیاده‌خواهی‌های آنان را بگیرد، یک اقدام حسینی است.

رئیس ستاد بزرگداشت مراسم 13 آبان در پایان گفت: این همایش و اساساً استکبارستیزی از مهم‌ترین اقدامات حسینیان زمان است که بتوانند با لبیک به «هل من ناصر ینصرنی» امام  حسین(ع) عرصه را بر یزیدیان زمان تنگ کنند.
 
 منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار