افشای برنامه‎های رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران

اسنادی که سایت آمریکایی «ویکی‌لیکس» به تازگی منتشر کرده نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی از 4 سال پیش تا به امروز به دنبال ساخت پایگاهی نظامی در عربستان برای حمله به ایران بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ - 16October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سایت افشاگر «ویکی‌لیکس» آمریکا بتازگی اسنادی منتشر کرده که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به دنبال استفاده از خاک عربستان سعودی برای حمله به جمهوری اسلامی ایران است.
 
به گزارش وبگاه خبری «فلسطین» به نقل از رادیو سراسری رژیم اسرائیل، بر اساس این اسناد، این رژیم به دنبال ایجاد پایگاه نظامی در عربستان سعودی بوده تا با استفاده از آن به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند.
 
به گفته سایت ویکیلیکس، رژیم صهیونیستی از 4 سال پیش به فکر ایجاد این پایگاه بوده  و همچنان به دنبال آن است که این پایگاه را در خاک عربستان ایجاد کند.
 
بر اساس اسناد منتشر شده،  سرویس اطلاعات آمریکا (سیا) به «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه وقت این کشور ایمیل‌هایی فرستاده که نشان می‌دهد، رژیم صهیونیستی از این پایگاه برای حمله به تأسیسات نظامی و هسته‌ای ایران استفاده خواهد کرد.
 
رژیم اسرائیل قصد داشت، تعداد زیادی از جنگنده‌های بسیار پیشرفته خود را برای انجام حملات هوایی به عربستان بفرستد.
 
این اسناد همچنین نشان می‌دهد که این رژیم به آمریکا اعلام کرده بود که آماده ایجاد یک منطقه پرواز ممنوع در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی با سوریه است.
 
بر اساس این اسناد، رژیم صهیونیستی دلیل این کار خود را اقدامات نظام سوریه و ترس از سقوط آن عنوان کرده بود.
 
از سوی دیگر، ویکی‌لیکس یک سخنرانی هیلاری کلینتون را در سال 2013 فاش کرده که بر اساس آن، وی از توان‌مندی اسرائیل برای ضربه زدن به برنامه هسته‌ای ایران ناامید بوده است
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار