توسط سپاه فجر صورت گرفت

دیدار با ۲۵۰۰ خانواده شهید و ایثارگر در یک روز

پاسداران و بسیجیان استان فارس به طور همزمان به دیدار ۲۵۰۰ خانواده شهید و ایثار گر رفتند.
کد خبر: ۱۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸ - 05February 2014

دیدار با ۲۵۰۰ خانواده شهید و ایثارگر در یک روز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از شیرازه، پاسداران و بسیجیان سپاه فجر استان فارس در قالب ۷۵۸ گروه ضمن سرکشی به خانوادههای شهدای کربلای پنج با حضور در منزل جانبازان از رزمندگانی که در این عملیات حضور داشتند تجلیل به عمل آوردند.

آنها که تجربه نشستن پای سفره دل خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان را دارند میدانند چه حلاوتی دارد حرفهای پدر شهیدی که عاشقانه از فرزندش میگوید.
 


توفیق یافتگان به دیدار مادران شهدا میدانند چه نمکی دارد کلام مادر شهیدی که مشتاقانه خوابی را که چند شب قبل از پسرش دیده تعریف میکند.
 

 

 
شنیدنی است حرفهای جانبازان و آزادگان وقتی اشک در چشمانشان حلقه میزند و میگویند: خوش به حال شهدا؛ کاش ما را هم برده بودند...




عاشقانههای همسر شهیدی که با حرارت از صفا، تقوا و ایمان و غیرت یار سفر کردهاش میگوید، انصافا شنیدن دارد.


صبح امروز و در سالروز عملیات کربلای پنج و در آستانه میلاد مسعود پیامبر اکرم و هفته وحدت پاسداران و بسیجیان استان فارس در یک حرکت منسجم به دیدار ۲۵۰۰ خانواده شهید و ایثارگر رفتند.

این برنامه فرهنگی که از ساعت ۹ صبح و با اعلام رمز"یا محمد رسول الله" توسط جانشین فرمانده سپاه فجر سردار ابوالفضل گزنی آغاز شد مانور فرهنگی بود که برای اولین بار و به ابتکار سپاه استان فارس در کشور روی داد.


پاسداران و بسیجیان استان فارس در قالب ۷۵۸ گروه ضمن سرکشی به خانوادههای شهدای کربلای پنج با حضور در منزل جانبازان از رزمندگانی که در این عملیات حضور داشتند تجلیل به عمل آوردند.




 


لشکر ۱۹ فجر و تیپ ۳۳ المهدی از یگانهای سپاه در دوران دفاع مقدس از تاثیرگذارترین یگانهای در عملیاتهای کربلای ۴ و ۵ بودند که تاریخ حماسهآفرینیها و دلاورمردی مجاهدان استان فارس را هرگز فراموش نخواهد کرد.

بسیاری از سراداران نام آشنا و بزرگ استان فارس همچون محمد اسلامی نسب، عباس حق پرست، علی اکبر حبشی، هاشم اعتمادی، مهدی زارع، سید محمد کدخدا، ابراهیم باقری، جلیل ملکپور، محمدحسین مهدیزاده، محمد جواد روزیطلب، غلامعلی دست بالا در دی ماه سال ۶۵ کربلایی شدند.

عملیات کربلای ۵ در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد ۱۹ دی سال ۱۳۶۵ با رمز یا زهرا (سلام الله علیها) آغاز شد.











 







 

 
 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار