شهیدی که زیر باران خیس شد تا از بیت المال استفاده شخصی نکند!

همسر شهيد حاج سيد مهدي حسيني ولشكلائي گفت: نمیدانم الآن کسی این حرف را باور می¬کند یا نه، ولی مهم نیست. من حرفش را میگویم؛ گفت: «ماشین جزء اموال اداره است. من فقط اجازه دارم برای رفت و برگشت به محل کارم از آن استفاده کنم نه کار شخصی.»
کد خبر: ۱۰۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱ - 21October 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، اکرم‌السادات نوربخش همسر شهيد حاج سيد مهدي حسيني ولشكلائي خاطره ای از شهید حسینی روایت کرد که در ادامه می آید:

 بعدازظهر یک روز سرد و بارانی، شهید با ماشین اداره از سر کار به منزل آمد. خانه ما داخل کوچه بود و من صدای ماشین را شنیده بودم ... همین که رسید، از من ظرف نفت خواست. وقتی ظرف را برداشت، صدایم زد که چترش را بیاورم. از او پرسیدم: «مگر با ماشین نیامدی؟»
 
فقط گفت: «آمدم، تو چتر را بیاور.» دوباره پرسیدم: «چتر می‌خواهی چکار؟ مگر توی ماشین چتر نیاز داری؟» به من نگاه کرد گفت:« ببین! توی باران خیس شدم، چتر را بیاور!» من هم گفتم: «تا دلیل این کارت را ندانم، برایت چتر نمی­آورم.» خلاصه مجبورش کردم و او هم مجبور شد بگوید.
 
نمی‌دانم الآن کسی این حرف را باور می­کند یا نه، ولی مهم نیست. من حرفش را می‌گویم؛ گفت: «ماشین جزء اموال اداره است. من فقط اجازه دارم برای رفت و برگشت به محل کارم از آن استفاده کنم نه کار شخصی.»
 
به امید آن روز که جامعه اسلامی ما از بیت‌المال استفاده درست کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار