حزب الله لبنان:

تروریسم توان تغییر موازنه قدرت را ندارد

یکی از مقام های ارشد حزب الله لبنان با اشاره به انفجارهای تروریستی اخیر در لبنان و منطقه اعلام کرد با چنین اقداماتی امکان تغییر موازنه قدرت وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷ - 05February 2014

تروریسم توان تغییر موازنه قدرت را ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از المنار، "هاشم صفی الدین" رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در واکنش به تداوم انفجارهای تروریستی در لبنان گفت: حامیان تروریسم تنها با کشتن افراد غیرنظامی نفرت از خود را افزایش خواهند داد و به اهداف خود نخواهند رسید.

این مقام ارشد حزب الله لبنان افزود: گروه های تروریستی و حامیان خارجی آنها تلاش دارند با اقدامات تروریستی و ایجاد بی ثباتی موازنه موجود در لبنان و منطقه را تغییر دهند؛ در حالی که اتخاذ چنین اقداماتی تنها منجر به کشتار افراد بی گناه خواهد شد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیهوده خواندن اتخاذ اقدامات تروریستی اعلام کرد: اجرای چنین عملیات هایی با دخالت و حمایت برخی کشورهای منطقه صورت می گیرد و این موضوع پیامدهایی برای این کشورها به همراه خواهد داشت.

صفی الدین همچنین با اشاره به حوادث اخیر در لبنان گفت: "انفجارهایی که در ضاحیه بیروت و هرمل و اخیرا در الشویفات رخ داد ثابت کرد که عوامل انتحاری و کسانی که آنها را اعزام می کنند گروهی قاتل و جنایتکار هستند که کودکان،زنان،کارگران و توده مردم را هدف قرار می دهند".
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار