شب شعر مدافعان حرم در کرمان برگزار شد

شب شعر مدافعان حرم با حضور شاعران کشوری و استانی در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ - 19October 2016

یه گزارش دفاع پرس از کرمان، شب شعر مدافعان حرم با حضور شاعران کشوری و خارجی توسط اداره کل کتابخانه‌های استان شامگاه سه‎شنبه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار شد.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی به بیان خاطراتی از چند نفر از شهدای حرم استان کرمان پرداخت و اظهار داشت: خانواده یکی از شهدای حرم که عزیزشان را تقدیم کرده است، می‌گوید «این شهادت در برابر مصائب حضرت زینب(س) چیز کوچکی است».

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه شهدای حرم بسیار بزرگ بودند، ادامه داد: شهید الله‌دادی دارای پست، درجه و مسئولیت بود و به شکل داوطلب عازم سوریه شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: شهید بادپا 70 درصد جانبازی داشت، بازنشسته شده بود و به هیچ چیز نیازی نداشت، اما همسرش را واسطه کرد تا سردار سلیمانی با حضور وی در سوریه موافقت کند.

وی تصریح کرد: شهید جمالی از نیروهای خوش‎فکر لشکر قهرمان ثارالله بود که دوره‌های آموزشی را گذراند و بازنشسته شد، اما به صورت داوطلب و با اصرار به سوریه اعزام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خاطرنشان کرد: شهدای حرم عزیزترین‌ها و دردانه هستند و خدا آن‎ها را برای خود گلچین کرد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: شهید حسینی از شهیدان تیپ فاطمیون نیز دلاورانه در سوریه از حرم حضرت زینب (س) و ناموس شیعه دفاع کرد و به شهادت رسید و مادرش مانند کوهی از صبر زندگی می‌کند و انسان در برابر وی احساس کوچکی می‌کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار