قرار با 4 شهید بارفروش در پردیس + عکس

قرار شهدای این هفته شهرستان پردیس تهران در منزل شهیدان بار فروش برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ - 21October 2016

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، قرار شهدای این هفته شهرستان پردیس با دیدار از خانواده چهار شهید دفاع مقدسی برگزار شد.

خانواده شهیدان محسن، جواد، علي‌اصغر و محمدرضا بارفروش چهار فرزند خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کردند. در این دیدار که جمعی از جوانان و مسولان شهرستان پردیس نیز حضور داشتند بستگان شهیدان بارفروش از خصوصیات و ویژگی های شهدا صحبت کردند.

قرار با 4 شهید بارفروش در پردیس 

شهید محسن بارفروش در سن 23 سالگی در پنجم بهمن ماه سال 65 در عملیات کربلای5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید. شهید جواد بارفروش 22 ساله بود که در اسفند سال 65 به برادر شهیدش پیوست. علی اصغر بارفروش در سن 16 سالگی و در شب اول ماه مبارک رمضان در منطقه فاو به شهادت رسید. محمدرضا نیز که از جانبازان 70 درصد جنگ تحمیلی بود سال 76 حین عزیمت به ماموریت در اثر سانحه رانندگی به شهادت رسید.

قرار با 4 شهید بارفروش در پردیس 

در پایان نیز حاضران مراسم قرائت زیارت عاشورا را در منزل شهدا برگزار کردند.

قرار شهدا حرکتی خودجوش است که در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا چندی پیش توسط تعدادی از جوانان در چند محله تهران از شکل گرفت. قرار شهدا هر هفته به همراه اهالی محله به دیدار از یک خانواده شهید می رود.

قرار شهدای محله مجیدیه تهران با مشارکت اهالی محله مجیدیه هر هفته در این محله برگزار می شود. هفته آینده نیز قرار شهدا در منزل شهید حجت الاسلام عیسی توسلی برگزار می شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار