امیر پوردستان:

در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید آگاهانه عمل کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نباید از دشمن تبعیت کنیم بلکه باید در برابر حرف زور و یاوه گویی آنان ایستادگی نماییم، گفت: در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید آگاهانه عمل کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ - 19October 2016
در پیشبرد اهداف اسلامی باید آگاهانه عمل کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معاونین و روسای عقیدتی سیاسی تهران و پیشکسوتان ارتش اظهار داشت: ما نباید از دشمن تبعیت کنیم بلکه باید در برابر حرف زور و یاوه گویی آنان ایستادگی کرده و برخلاف میل آنها حرکت نماییم و در پیشبرد اهداف اسلامی خود کاملا هوشیارانه و آگاهانه عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما باید اصلی ترین پیام امام حسین (ع) را الگوی رابطه با دشمنان خود قرار دهیم اظهار داشت: "هیهات منا الذله" پیامی بود که حضرت سیدالشهدا(ع) برای نسل های آینده به یادگار گذاشت. با رصد تاریخ متوجه خواهیم شد که در دوره های گذشته با تبعیت از دشمنان تمام اختیارات کشور در دست دشمنان قرار داشت. اما ما با الگوبرداری از کلام و پیام امام حسین(ع)، تدابیر حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) در عدم تبعیت از دشمن گام برداشته و مقابل آن هاایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به نقش سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) فرمودند: «امروز ارتش کشور ما یک ارتش متدین است» این سخن مقام معظم رهبری(حفظه الله) درست بودن راه سازمان عقیدتی سیاسی را بیان می‌کند که این مدال افتخاری بر سینه ارتشیان زحمت کش و ولایت مدار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان سخنانش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحاظ تدین در ظاهر و باطن نمونه است و رابطه بین کارکنان و سربازان نشات گرفته از تدین پاک و خالص آن ها می‌باشد.
 
انتهای پیام/ 221
 
نظر شما
پربیننده ها