تجدیدمیثاق اعضای کانون‌های مساجد استان تهران با ولایت

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: باید نیروی جوانی را در راستای مفاهیم دینی و ارزش های اسلامی بیاوریم.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ - 19October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی عصر امروز(چهارشنبه 28 مهرماه) در همایش تجدید میثاق اعضای کانون‌های مساجد استان تهران با ولایت که در سالن همایش‌های سازمان حج و زیارت برگزار شد با بیان اینکه مسجدنشینان سنگرنشینان زمان ما هستند و آن‌ها الگوی تبلیغی خود را از پیامبر اکرم (ص) گرفته‌اند اظهار کرد: مبلغان دینی باید دعوتشان الی الله باشد. این سخن است که می‌تواند دلها را جذب کند اما مهمتر از سخن قلب انسان‌ها است.
 
وی خاطرنشان کرد: قلب مومن مرکز فرمانداری حق است و رکن نفوذ اراده حق محسوب می‌شود. هنر سخنوران و آنهایی که مردم را به دین دعوت می‌کنند این است که باید از کلام نبوی استفاده کنند تا از این طریق اذهان را آماده دریافت پیام کنند.هنر انقلاب ما هم تحولی بود که در بین مردم به وجود آورد.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: تمام جوانان ما دارای یک هنر هستند اما هنرمندترین فرد آن است  که بتواند جوانان را در راستای هنر دین پرورش بدهد و آن‌ها را با مفاهیم قرآن و نهج البلاغه آشنا کند. نباید بگذاریم عمر جوانان ما هدر برود و باید آنها را با تابلوی ویژگی‌ها و خصایص امیرالمومنین علی (ع) آشنا کنیم.
 
صدیقی اظهار کرد: حضرت علی (ع) تمام کارهای خود را در مسجد انجام می‌دادند و وقتی از ایشان می‌پرسیدند که چرا؟ حضرت می‌فرمود: مسجد برای من از بهشت دل‌انگیزتر است چون در بهشت رضای من است و در مسجد رضای خداوند و رضای خدا از رضای من بالاتر است.
 
وی گفت: این که ما توانسته‌ایم انقلاب خود را به اقصی نقاط عالم صادر کنیم به ان دلیل است که در زیر پرچم ولایت هستیم. کانون‌های مساجد ما هم شهید پرور بوده‌اند و همه اعضای فعال آن زیر پرچم ولایت هستند.
 
منبع:ایسنا
نظر شما
پربیننده ها