با محوریت شهدای مدافع حرم صورت گرفت؛

برگزاری سومین همایش سالانه «بصیرت عاشورایی » در ساری

سومین همایش سالانه «بصیرت عاشورایی » همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ - 20October 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سومین همایش سالانه «بصیرت عاشورایی » امروز با محوریت شهدای مدافع حرم اهل بیت در روستای حاجی آباد بخش رودپی جنوبی ساری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم اظهار داشت: درس آموزی از منش و سیره شهیدان در جامعه اسلامی واجب عینی است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم در تبعیت از ولی فقیه زمان و حفظ شعائر اسلامی اثرگذار بوده و موثر هستند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه بصیرت عاشورایی سبب ماندگاری ارزش‌های الهی و دینی شده است، تصریح کرد: باید نقش اثرگذار شهدای مدافع حرم در حفظ دستاوردهای ارزشی در جامعه تبیین شود.

سرهنگ محمد رضایی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و نظام اسلامی به آن سوی مرزها رفتند، افزود: امیدواریم بتوانیم رهرو واقعی راه شهیدان مدافع حرم باشیم.

وی با اعلام اینکه سالار شهیدان برای تبیین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام کرده است، گفت: بصیرت عاشورایی و تبیین منش ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه باید همگان رهرو واقعی راه شهیدان باشیم، افزود: امیدواریم بتوانیم در مسیر حفظ ارزش‌های ایثار و دفاع مقدس گام برداریم.

محمد قلی نژاد بخشدار رودپی جنوبی نیز با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: بصیرت عاشورایی بستری تاریخی و اثرگذار برای پاسداشت ارزش‌های ایثار و شهادت است که رزمندگان مدافع حرم به خوبی توانستند آن را به جهانیان معرفی کنند.

بخشدار رودپی جنوبی با بیان اینکه بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری با تقدیم 57 شهید در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پایبندی خود را به آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و دفاع از ارزش‌های دینی به منصه ظهور رسانده است، تصریح کرد: همایش سالانه بصیرت عاشورایی که با محوریت شهدای مدافع حرم سومین سال خود را پشت سر می‌گذارد امسال نیز توسط شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه بسیج شهید رجایی و هیئت فرهنگی مذهبی نورالزهرا(س) حاجی آباد در فضای معنوی خاصی در ماه محرم برگزار شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها