امیر حیدری تاکید کرد؛

نقش موثر «بازرسی» در ارتش

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مهم‌ترین وظیفه بازرسی این است که راه ارتباط با روان انسان‌ها را پیدا کند و بسترهایی را که باعث ایجاد تشویش در محیط می‌شود، از بین ببرد.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ - 20October 2016
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع مسئولان و کارکنان بازرسی یکان‌های عمده نیروی زمینی در ستاد نزاجا با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه آموزشی در جهت ارتقای توانمندی و اثربخشی بازرسی‌ها بسیار موثر است، اظهار داشت: برگزاری این کارگاه‌ها لازمه یک بازرس برای دستیابی به آگاهی دانش، تخصص و مهارت کافی و وافی تخصصش است، تا بتواند انتظارات و توقعات فرمانده و سلسله مراتب را برآورده کند.

 امیر حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی یک جامعه انسانی است و با انسان‌های مختلفی سر و کار دارد، افزود: یک نیروی بازرس بر روی جسم و روان انسان‌ها کار می‌کند و مسیر را برای فرمانده در جهت تحقق بخشیدن و بالا بردن اهداف سازمان و ایجاد انگیزه و روحیه خدمت در پرسنل هموار می‌کند.

جانشین فرمانده نزاجا گفت: انسان‌ها از لحاظ روانی با هم یکسان نیستند. در واقع دارای افکارهای متفاوت هستند. بنا بر این مهم‌ترین وظیفه بازرسی این است که راه ارتباط با روان انسان‌ها را پیدا کند و بسترهایی را که باعث ایجاد تشویش در محیط می‌شود، از بین ببرد و موجبات آرامش روانی را در انسان‌ها ایجاد کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار