سردار فضلی در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور خبر داد؛

اعزام 120 هزار دانش‌آموز به مناطق عمیاتی دفاع مقدس از ابتدای سال تحصیلی جدید

جانشین رییس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: اعزام اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی برابر زمان‌بندی‌، از 32 استان کشور، از دهم مهرماه آغاز شده و تا به امروز 120 هزار نفر از مناطق مختلف بازدید داشته‌اند.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ - 20October 2016
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «سردار علی فضلی» جانشین رییس ستاد مرکزی راهیان نور در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان‌نور کشور با بیان اینکه امروز راهیان‌نور غرب و شمال‌غرب کشور غریب نیست، اظهار داشت: استان کرمانشاه از سال 1388 به بعد در یک رویه همدلی بین استانداری، ارتش و سپاه راهیان‌نور را احیا کرد.

وی افزود: به خاطر داریم روزهایی که کمترین زائران راهیان‌نور متعلق به یادمان بازی‌دراز بود؛ اما امروز به مدد تلاش‌های انجام شده، مراسم افتتاحیه این حرکت فرهنگی هر سال در ارتفاعات بازی‌دراز انجام می‌شود. ما در آن ایام هیچ امکاناتی در این یادمان نداشتیم، در صورتی که امروز بازی‌دراز یکی از مهم‌ترین یادمان‌های غرب کشور است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج بیان کرد: مناسبت‌های انقلابی استان کرمانشاه بیشتر از همه استان‌های کشور است و به همین دلیل مسئولین استانی، مردانه زیر بار این مسئولیت‌ها قرار گرفته‌اند. برگزاری همه‌ساله سالروز عملیات مرصاد کار فوق‌العاده‌ای است، که در دو منطقه مرصاد و کرمانشاه انجام می‌شود.

فضلی گفت: اعزام اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی برابر زمان‌بندی‌های هماهنگ شده با وزارت آموزش و پرورش، از 32 استان کشور از دهم مهر ماه آغاز شده و تا به امروز 120 هزار نفر در نیمه سال از مناطق مختلف بازدید داشته‌اند.

وی با اشاره به مصوبه یادمان عملیات بیت‌المقدس بیان کرد: فاز اول یادمان شهید حبیب‌اللهی دهم مهرماه بهره‌برداری شد و نماد قدس، حسینیه و سایت اداری ساخته و فضاسازی اولیه یادمان انجام شد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: فضای کافی برای بهره‌برداری و استفاده از این یادمان وجود دارد و انتظار می‌رود اعضای شورای سیاست‌گذاری، اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برای استفاده از این یادمان اقدام کنند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها