آشنا در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور:

عده‌ای می‌خواستند دفاع مقدس را به موضوعی اختلافی تبدیل کنند/ راهیان‌نور جلوه‌‌ای از عزم مشترک دولت، ملت و نیروهای مسلح

نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور گفت: عده‌ای می‌خواستند دفاع مقدس را به یک موضوع اختلافی تبدیل کنند، که با تدبیر مقام معظم رهبری این توطئه خنثی شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ - 20October 2016
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «حسام‌الدین آشنا» در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان‌نور کشور با بیان اینکه تجربه راهیان‌نور هر ساله شکوفاتر می‌شود، اظهار داشت: راهیان‌نور تجربه مشترکی است که نشان می‌دهد اگر نیروهای مسلح، دولت و مردم با هم همکاری داشته باشند، چه اتفاقات بزرگی رقم می‌خورد.
 
وی افزود: عده‌ای می‌خواستند دفاع مقدس را به یک موضوع اختلافی تبدیل کنند، که با تدبیر مقام معظم رهبری این توطئه خنثی شد و امروز دفاع مقدس در کشورمان یکی از موضوعات وحدت‌بخش است.
 
نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در ستاد مرکزی راهیان‌نور تاکید کرد: راهیان‌نور یکی از جلوه‌های عزم مشترک دولت، ملت و نیروهای مسلح است. به این معنا هزینه‌های راهیان‌نور در حوزه گردشگری دفاع مقدس واقعا نوعی سرمایه‌گذاری است. همه می‌دانند وقتی یک یادمان با برنامه‌ریزی درست در یک مکان مشخص ساخته می‌شود، یک مکان و مرکز به مراکز اصیل انقلاب اسلامی اضافه می‌شود، که تا سال‌ها می‌توان از آن بهره‌برداری فرهنگی انجام داد.
 
آشنا گفت: افتتاح یک سینما و یک مرکز فرهنگی دفاع مقدس اثرات متفاوتی دارند. افتتاح سینما نیز لازم است، اما یک مرکز فرهنگی دفاع مقدس تاثیرات فرهنگی متفاوتی دارد؛ چون هزینه کردن در راه دفاع مقدس، به نفع انقلاب اسلامی و جریان ارزشی کشور است.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها