برنامه کلاهی می بافم برای مدافعان حرم برگزار شد

برنامه کلاهی می بافم برای مدافعان حرم با حضور بانوان بسیجی شهر و مادر شهید مدافع حرم علی اقا عبدالهی و مادر شهید مجید قربانخانی از مدافعان حرم ال الله در مسجد حضرت ولیعصر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ - 20October 2016
برنامه کلاهی می بافم برای مدافعان حرم برگزار شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  این مراسم با حضور بانوان بسیجی شهر و مادر شهید مدافع حرم علی اقا عبدالهی و مادر شهید مجید قربانخانی از مدافعان حرم ال الله در مسجد حضرت ولیعصر برگزار شد و مشتاقان کمک به مدافعان حرم از آغاز صبح امروز به بافتن کلاه برای مدافعان حرم پرداختند .
 
سرهنگ پاسدار کاظم رضایی  فرمانده ناحیه سلمان فارسی سخنران این برنامه افزود ما باید روحیه جهادی داشته باشیم وبه جبهه مقاومت کمک نمایم زیرا مدافعان حرم در سرمای زمستان نیاز به کلاه دارند مانند دفاع مقدس که مادران شهدا و زنان شهدا در مسجد دور هم جمع می شدند و خودجوش به جبهه های حق علیه باطل کمک می کردند .اجرکم عنداله بر شما شیر زنان دلیر ایران اسلامی که همیشه در عرصه مختلف پیشتاز بودید.

عزیزان علاقمند  میتوانند جهت تحویل کلاه ها و گرفتن کاموا به ستاد شهدای مدافع حرم به ادرس میدان حر .خیابان کاشان .ناحیه سلمان فارسی .معاونت روابط عمومی مراجعه نمایند و یا به لینک ستاد شهدای مدافع حرم منطقه ۱۱ در کانال تلگرامmodafean11@ پیغام دهند.
 
 منبع : معاونت روابط عمومی ناحیه سلمان فارسی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار