فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب:

گرامیداشت شهدای مدافع حرم وظیفه اصلی است

«سردار خادم سید الشهدا» گفت: پایداری آرامش و امنیت کنونی کشور به برکت خون پاک شهدای اسلام بخصوص مدافعان حرم اهل بیت(ع) است و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والا‌مقام از وظایف اصلی ما به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۰۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ - 20October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سردار احمد خادم سید الشهدا» روز (پنجشنبه) در مراسم سالگرد 12 شهید مدافع حرم خوزستانی که در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد اظهار کرد: در زمان حاضر اگر امنیتی در ایران اسلامی وجود دارد این آرامش و امنیت را مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با گذشتن از جان، مال و زندگی خود برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) جهاد و هجرت کردند.

وی افزود:این شهدای والا مقام با حضور خود در حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با گروه های تکفیری بخصوص داعش جنایتکار، دین خود را به اسلام ادا کرده و درس ایستادگی و مقاومت را به جهانیان آموختند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بیان کرد: امروز ، عراق درحال خالی شدن از وجود گروه های تکفیری و داعشی بوده و امید است که این کشور به برکت خون شهدا به زودی از وجود این دشمنان اسلام پاک شود.

وی گفت: در زمان حاضر به همت نیروهای مردمی و ارتش عراق مناطق تصرف شده توسط داعش در حال پاکسازی است و همزمان نیز رزمندگان اسلام در سوریه و حلب در حال پاکسازی مناطق مختلف هستند.

سردار خادم سید الشهدا تصریح کرد: تمام کشورهای اسلامی دست به دست هم داده اند تا گروه های تکفیری و داعشی را از بین ببرند و بی شک به زودی منطقه از وجود این جنایتکاران پاک خواهد شد.

وی افزود: اگر در جمهوری اسلامی ایران امنیتی داریم به برکت خون شهداست به همین دلیل باید یاد و خاطره این شهدای والامقام را گرامی بداریم.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت:مردم ولایت مدار خوزستان همواره قدردان رشادت های شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس بوده و بخوبی یاد و خاطره این شهدای والا مقام را گرامی می دارند.

سالگرد شهادت 12 شهید مدافع حرم در خوزستان روز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران و جمعی از مردم ولایتمدار استان در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار