رییس جمهور از خدمات «گودرزی» برای تحقق سیاست‌های دولت در وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد

«روحانی» در پاسخ به نامه «محمود گودرزی»، با اشاره به پیروزی‌های فراوان ورزشکاران ایرانی در میدان‌های ورزشی، از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های وی و همکارانش در تحقق سیاست‌های دولت در وزارت ورزش و جوانان و کوشش‌های افتخارآفرین ورزشکاران غیورمان در این دوره، تقدیر و سپاسگزاری کرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ - 21October 2016
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «حجت الاسلام حسن روحانی» رییس جمهور در پاسخ به نامه «محمود گودرزی»، با اشاره به پیروزی‌های فراوان ورزشکاران ایرانی در میدان‌های ورزشی، از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های وی و همکارانش در تحقق سیاست‌های دولت در وزارت ورزش و جوانان و کوشش‌های افتخارآفرین ورزشکاران غیورمان در این دوره، تقدیر و سپاسگزاری کرد.

متن پاسخ رییس جمهور به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر گودرزی

خداوند بزرگ را شاکرم که علیرغم مشکلات و محدودیت های فراوان در سه سال گذشته، پیروزی های فراوان در عرصه های مختلف بین المللی از جمله میدان های ورزشی را نصیب ملت ایران کرده است. تلاش ها و برنامه ریزی های جنابعالی و همکارانتان در تحقق سیاست های دولت در وزارت ورزش و جوانان و کوشش های افتخارآفرین ورزشکاران غیورمان در این دوره، شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.
 
اینک که تمایل به ادامه خدمت در سنگری دیگر را ابراز کرده اید، ضمن تشکر از زحمات و قبول استعفای شما، مزید توفیقتان را در تحقق آرمان های والای نظام اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می کنم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران».

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار