ساخت یادمان حرم شهدای گمنام شهر زاوه آغاز شد

مراسم آغاز ساخت یادمان شهدای گمنام شهر زاوه با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲ - 05February 2014

ساخت یادمان حرم  شهدای گمنام شهر زاوه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم آغاز ساخت یادمان شهدای گمنام شهر زاوه با حضور فرماندار این شهر، سردار نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

در این مراسم محمودی فرماندار شهر زاوه  ضمن توضیحاتی در خصوص روند تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس که در هفته دفاع مقدس سال جاری در این شهر انجام شد گفت: شهداء مایه خیر و برکت جامعه هستند و حضور آنان منشاء تحولات معنوی و اخلاقی در این منطقه شده است.

وی با اشاره به طرح یادمان و نحوه اجرای آن افزود: پس از مطالعات و بررسیهای کارشناسانه این طرح آماده اجراء گردیده که امیدواریم با مساعدت دستگاههای اجرایی بتوانیم در اجرای این یادمان مقدس و مبارک در اسرع وقت همت گماریم.

در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار اکبر نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از همت مسئولان محلی در تهیه طرح یادمان شهدای گمنام در این شهر از فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان فرهنگ پویا و بالنده برای پیشرفت و رشد مادی و معنوی جامعه یاد کرد و افزود: اگر رزمندگان اسلام با ایثار و فداکاری خود جلوی تجاوز دشمن متجاوز را نمیگرفتند معلوم نبود انقلاب اسلامی دچار چه سرنوشتی میشد و اکنون آرامش، آسایش و امنیت و اقتدار ما مرهون و مدیون همین شهدایی است که سرافرازانه همچنان راه سعادت را نشانمان میدهند.

وی از مسئولان محلی بویژه فرماندار و امام جمعه شهر خواست تا نسبت با اجرای سریع این پروژه اقدام لازم را بعمل آورند و هر چه زودتر مردم شهر شاهد یادمانی با شکوه و در شان شهدای گمنام باشند.  

نظر شما
پربیننده ها