حجت‌الاسلام صالحی منش:

سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب است

استاندار قم گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه در قم ایجاد امنیت در مهم‌ترین نقطه از کشور یعنی شهر کریمه اهل‌بیت است.
کد خبر: ۱۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶ - 05February 2014

سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمد صادق صالحی منش" استاندار قم، امروز در گردهمایی پاسداران سپاه استان قم که در حسینیه ثارالله ستاد سپاه قم برگزار شد ضمن گرامیداشت ایامالله دهه فجر و یاد و خاطره ۶ هزار شهید گلگون کفن استان قم گفت: تمام افتخار ما این است پاسدار اسلام و انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه سپاه امروز دارای قدرتی بیبدیل در منطقه است، ادامه داد: عزت، عظمت و قدرت ایران مرهون و مدیون رشادتها و دلیرمردیهای رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

استاندار قم با اشاره به اینکه نقش سپاه در برقراری امنیت بینظیر است، گفت: پاسداران امروز میراثدار فتوت، جوانمردی، وفاداری، جانبازی، پایمردی و آزادمردی شهیدان دوران دفاع مقدس هستند.

وی پیشرفت امروز کشور را به دلیل رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری دانست و افزود: امروز سپاهیان در جایگاه سربازان خدا، قرآن و حقیقت قرار گرفتند و به عنوان برترین ارزشهای انسانی مسئولیت خطیری را بر عهده دارند.

صالحیمنش با بیان اینکه سپاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش پاسداری، ایستادگی، جهاد برای حراست از انقلاب اسلامی را برعهده گرفته است، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد.

وی خنثیسازی اقدامات استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار را به دلیل اقدامات سپاه دانست و گفت: سپاه به پشتوانه ایمان، معنویت و ولایتمداری از نیروهای مسلح سایر کشورها متمایز است.

استاندار قم سرمایه معنوی سپاه را خلوص، توسل و اعتقاد والای نیروهایش دانست و تصریح کرد: بزرگترین سرمایه اجتماعی سپاه نیز اعتماد و علاقه شدید مردم به این نیروی مقتدر و با صلابت است.

وی سپاه را بهترین نیروی انقلاب دانست و گفت: یکی از مهمترین اولویتهای سپاه در قم ایجاد امنیت در مهمترین نقطه از کشور یعنی شهر کریمه اهلبیت است.

صالحیمنش در ادامه با تاکید بر اینکه سپاه باید از جریانات افراطی به دور باشد تا بتواند به رسالت خود به خوبی عمل کند، خاطرنشان کرد: سپاه باید متعلق به همه مردم باشد.

مقام عالی دولت در استان قم با اشاره به اینکه آن نهادی که مردم را در مواقع بحران سازماندهی و بکارگیری میکند، سپاه است، افزود: سپاه نیرویی ارزشی است که توانسته در برابر خطرات درون و برون مرزی به خوبی ایفای نقش کند.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ جان و مال مردم دانست و ادامه داد: سپاه وظیفه بزرگی در خلق حماسه اقتصادی دارد.

استاندار قم در پایان نهاد ارزشمند بسیج را پاره تن سپاه خواند و اظهار کرد: احساس مسئولیت و تعهد در بسیج اگر به درستی هدایت شود، همواره بسیج ثمره شیرین انقلاب اسلامی و بازوی توانمند کشور خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار