سید محمود هاشمی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین؛

دشمنان بدانند فاتحین برای فتح اسراییل آماده است

فرمانده یگان فاتحین گفت: چون بسیجی در سوریه می جنگد بسیج جهان اسلام شکل گرفته است. خون شهدای لبنانی، ایرانی، افغانستانی، پاکستانی و غیره در هم آمیخته می شود و دشمنان بدانند فاتحین برای فتح اسراییل آماده است.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ - 21October 2016
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سید محمود هاشمی فرمانده یگان فاتحین بسیج در یادواره شهدای مدافع حرم یگان فاتحین که عصر امروز برگزار شد، با اشاره به هدف استکبار جهانی از تکفیری ها اظهار داشت: استکبار جهانی جنگ سوریه را در رسانه ها به عنوان جنگ شیعه و سنی مطرح می کند، در حالی که تکفیری ها با حمایت اسراییل مردم از جمله اهل سنت را به خاک و خون می کشند.

وی افزود: روزی نیست که خبر قتل و انفجار از کشورهای همسایه و به ظاهر اروپایی منتشر نشود، در حالی که به برکت خانواده شهدا ایران از این گزند در امان مانده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه توطئه دشمن در کمین است، بیان داشت: اگر غیرت شهدا رزمندگان و خانواده هایشان نبود دشمن عملیات های مختلف خرابکارانه را در کشور انجام می داد.

فرمانده یگان فاتحین افزود: عزت و اقتدار امروز که از حرکت پیر مراد ما امام خمینی(ره) سرچشمه گرفته نماد اندیشه هزار ساله اولیا الهی و اهل بیت(ع) به شمار می رود و امروز مقام معظم رهبری این پرچم را با وجود هجمه ها نگاه داشته اند. پرچمی که انبیا و اولیا برافراشته اند و امروز دنیا شاهد این پیروزی است.

هاشمی تصریح کرد: شهیدان با ایثار و مقاومت نظام مقدس را به ملت هدیه کردند و ما باید حافظ آن باشیم.

وی با تاکید بر جانفشانی مدافعان حرم گفت: مدافع حرم برای حفاظت از اسلام مورد هجوم تکفیری ها قرار گرفته و مقاومت می کنند. در اینجا به نقش بی نظیر مادران، پدران و فرزندان و همسران مدافعان حرم اشاره و از صبر و استقامت آنان برای انجام این ماموریت تشکر می کنم که اگر نبود، رزمندگان با آرامش خاطر در این مسیر نمی توانستند گام بردارند.

فزمانده یگان فاتحین گفت: چون بسیجی در سوریه می جنگد بسیج جهان اسلام شکل گرفته است. خون شهدای لبنانی ایرانی، افغانستانی، پاکستانی و غیره در هم آمیخته می شود و دشمنان بدانند فاتحین برای فتح اسراییل آماده است.

در ادامه این مراسم از خانواده شهیدان امین کریمی، عبدالله باقری، مسعود عسکری، محمد طحانی، داوود جوانمرد و محمد حسین حمزه و نیز کیانوش رستمی وزنه بردار کشور که مدال خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار