اصلانی در نشست خبری:

بسیج جامعه زنان 9 میلیون نفر عضو دارد/ مقابله با حرکت‌های فمینیستی توسط بسیج

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: یکی از فعالیت‌های بسیج جامعه زنان مقابله با حرکت‌های فمینیستی است که در این زمینه هزاران بسیجی آموزش دیده در سطح کشور سازماندهی کردیم و در فضای مجازی نیز بیش از 300 سایت در موضوع اخلاق و ترویج گفتمان راه اندازی کردیم.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ - 22October 2016
بسیج جامعه زنان 9 میلیون نفر عضو دارد/ مقابله با حرکت‌های فمینیستی توسط بسیجبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «مینو اصلانی» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در نشست خبری «جایگاه بسیج برای پیشبرد اهداف نظام در حوزه زن و خانواده» درباره فعالیت‌های این قشر از بسیج اظهار داشت: بسیج جامعه زنان با 9 میلیون نفر عوض داوطلب همواره سعی کرده در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی کمک کند که نمونه این فعالیت‌ها را در طرح‌های اقتصاد مقاومتی شاهدیم.

وی افزود: بسیج جامعه زنان 110 هزار حلقه تربیتی صالحین و هزاران گروه جهادی دارد که به مردم در حوزه بهداشت و تحصیل مردم مناطق محروم کمک می‌کند. علاوه بر این صدها گروه پژوهشی با 17 هزار پایگاه مقاومت را نیز توانسته در اقصی نقاط کشور سازماندهی کند.

اصلانی با اشاره به راه اندازی سه هزار مهد قرآنی، بیان داشت: یکی از فعالیت‌های بسیج جامعه زنان مقابله با حرکت‌های فمینیستی است که در این زمینه هزاران بسیجی آموزش دیده در سطح کشور سازماندهی کردیم و در فضای مجازی نیز بیش از 300 سایت در موضوع اخلاق و ترویج گفتمان راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه چندی پیش که میزبان 20 گروه از مهمانان خارجی بودیم، این گروه‌ها درخواست ارایه الگو داشتند، ادامه داد: امسال دو کتاب و سایت به زبان‌های عربی و انگلیسی با موضوع معرفی هفت هزار شهید جامعه زنان منتشر و راه اندازی کردیم.
 
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپس در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر ارایه گزارشی از فعالیت‌های بارز این سازمان، گفت: این سازمان تاکنون 120 گردان الکوثر و هزاران گردان الزهرا(س) را برای کمک رسانی به مردم در مناطق آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه سازماندهی کرده؛ علاوه بر این در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز با کمک بسیج سازندگی، مهندسین و کشاورزی در ایجاد واحدهای تولید محصولات خانگی مانند فرش بافی تلاش‌هایی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به ارایه آموزش‌های مهارت زندگی در 17 هزار پایگاه بسیج خواهران، به خطر گسترش فمینیست در جامعه هشدار داد و افزود: افراد با تفکرات فمنیستی به راحتی در کشور تردد دارند و حتی افراد سکولار در دستگاه‌های دولتی تصمیم گیر در حوزه زنان رفت و آمد می‌کنند و از تساوی جنسیتی که تخریب جایگاه زن را به دنبال دارد، مطالبی عنوان می‌کنند.

اصلانی در پایان با تاکید بر اینکه قرار بود در سال گذشته همایش توجه به زنان تن فروش نیز برگزار شود که با اعتراض جامعه حزب اللهی این موضوع به محاق رفت، تصریح کرد: این قبیل موضوعات نشان می‌دهد که علی رغم هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جدی گرفتن خطر نفوذ، متأسفانه در مراکز تصمیم گیر زنان نفوذ صورت گرفته است؛ لذا ضروری است مجلس این خطر را جدی بگیرد.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار