نرخ بلیت پرو‌ازهای عتبات برای اربعین‌ در سال 95 و مقایسه آن با سال 94

نرخ بلیت‌های پروازهای عتبات برای اربعین در مسیر تهران بغداد تهران با 30 درصد افزایش نسبت به سال 94 به رقم یک میلیون و 100 هزار تومان رسید ضمن اینکه نرخ پرواز مسیر مشهد بغداد مشهد هم حاکی از افزایش 23 درصدی آن دارد.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ - 22October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «مقصود اسعدی سامانی» دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: با وجود آنکه نرخ پروازهای خارجی مشمول قیمت گذاری تکلیفی نیست،اما مصوب کردیم که در راستای جلوگیری از سو استفاده، شرکتهای هواپیمایی برای تاریخ‌های 23 آبان 95 تا 5 آذر 95 نرخ بلیت‌ها را در مسیر بغداد و نجف به صورت مشخص به فروش برساند که در این راستا توافق شد قیمت بلیت در مسیر تهران- نجف- تهران و تهران - بغداد- تهران و سایر شهرها به نجف و بغداد یک میلیون و صد هزار تومان در رفت و برگشت باشد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی: نرخ بلیت پروازهای مشهد- نجف- مشهد و مشهد- بغداد- مشهد هم یک میلیون و 350 هزار تومان تعیین شد.

وی اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی همچنین می‌توانند نرخ‌های کمتر از نرخ‌‌های تعیین شده برای بازه زمانی 23 آبان تا 5 آذر امسال در مسیرهای بغداد و نجف تعیین کنند.

این در حالی است که وی سال گذشته در گفت‌وگو با فارس نرخ بلیت هر صندلی هواپیما برای مسیر تهران - نجف - تهران را 950 هزار تومان و تهران - بغداد - تهران 850 هزار تومان اعلام و نرخ بلیت هر صندلی هواپیما در مسیر مشهد - نجف - مشهد برای این ایام را یک میلیون و 200 هزار تومان و در مسیر مشهد - بغداد - مشهد یک میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرده بود.

منبع: فارس


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار