شهادت مهندس ماسالی در حمله انتحاری داعش به نیروگاه برق کرکوک + عکس

در حمله انتحاری داعش به نیروگاه برق کرکوک یکی از مهندسین به شهادت رسیده مهندسی ماسالی است که به همین منظور مراسم گرامیداشتی برای وی امشب در ماسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ - 23October 2016

به گزارش دفاع پرس از رشت، مراسم شب وداع با پیکر مطهر مهندس شهید قاسم قویدل امشب (دوم آبان) بعد از فریضه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور مردم متدین و شهید پرور ماسال در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

صبح روز جمعه 30 مهر تکفیری ها در منطقه دبس با ورود به نیروگاه برق خود را منفجر کردند که این اقدام منجر به شهادت 4 تن و مجروح شدن ۵ تن از تکنیسین های ایرانی شد. «مصیب قنبری»، «نعمت رضایی» و «کوروش قویدل» سه مهندس ایرانی بودند که بر اثر حمله انتحاری داعش در نیروگاه برق کرکوک  با تیر مستقیم به شهادت رسیدند، به  نحوی که تروریست ها با ورود به نیروگاه به سوی مهندسین و تکنیسین ها تیراندازی کرده و سپس عامل انتحاری خود را منفجر می کنند.

شهادت مهندس ماسالی در حمله انتحاری داعش به نیروگاه برق کرکوک 

قاسم (کوروش) قویدل مهندس ماسالی شاغل در این نیروگاه از جمله شهدای این حادثه است که با تیر مستقیم دشمن تکفیری به شهادت رسیده است.

این شهید ماسالی ساکن تهران بوده و به واسطه فعالیت در شرکت ایرانی صانیر پیمانکار نیروگاه برق ۳۲۰ مگاواتی «دبیس»، در کرکوک عراق حضور داشته است. پدر این شهید در قید حیات نیست و مادر وی نیز در روستای سنگ بست ماسال ساکن است. از این شهیدگرانقدر یک دختر به یادگار مانده است.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار صبح فردا سوم آبان ماه در ماسال برگزار و در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار