برای تهدیدات احتمالی؛

رزمایش دفاع از جنگل در شهرستان میاندورود برگزار می‌شود

فرمانده بسیج ناحیه میاندورود گفت: به دلیل اتصال شهرستان میاندورود به جنگل دفاع از جنگل برای تهدیدات احتمالی از جنگل پیش ‌بینی شد که گردان شرکت کننده در این رزمایش تمرین مبارزه با دشمن در سطح جنگل را تمرین می‎کنند.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰ - 24October 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حسین جناسمی فرمانده بسیج ناحیه میاندورود در آستانه برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن این شهرستان اظهار داشت: رزمایش آمادگی گردان‌های سپاه در شهرستان میاندورود طی دو روز در روستای اوسا میاندورود و متفاوت ‎تر از دیگر شهرهای استان با عنوان دفاع از جنگل برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: به دلیل اتصال شهرستان میاندورود به جنگل این رزمایش برای تهدیدات احتمالی از جنگل پیش ‌بینی شد که گردان شرکت کننده در این رزمایش تمرین مبارزه با دشمن در  سطح جنگل را تمرین می‎کنند.

فرمانده بسیج ناحیه میاندورود خاطرنشان کرد: در طول همین مدت رزمایش دیگری نیز در این شهرستان با عنوان رزمایش کوی و برزن برگزار می‎شود که این رزمایش نیز در روزهای 13 و 14 آبان ‌ماه در حاشیه شمالی این شهر برگزار می‎شود.

وی اضافه کرد: در این رزمایش تمرین تاکتیکی فردی و گروهی اجرا می‎شود و میزان آمادگی نیروهای شرکت کننده در این رزمایش مورد بررسی قرار می‎گیرد.

جناسمی اضافه کرد: نیروهای ما باید آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات دشمنان در تهدیدات سخت، نیمه‌ سخت و نرم را داشته باشند و این آمادگی در این گونه رزمایش‌ها ایجاد می‎شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌ های رزمایش اجرای دقیق طرح‌ های عملیاتی است که برنامه دسته‌ روی مشترک نیز برای گردان‌ ها نیز پیش ‌بینی شد.

فرمانده بسیج میاندورود دیگر برنامه‌ های پیش‌ بینی شده برای این رزمایش را برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولان این شهرستان اعلام کرد و یادآور شد: اجرای مسابقات بومی و محلی از دیگر برنامه‌ های در دست اجرا این رزمایش است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تقویت رزمی بسیجیان از برگزاری کلاس‌ های آمادگی رزمی به بسیجیان خبر داد و افزود: در این رزمایش طرح افزایش آگاهی ارتقای رزمی نیروهای گردان بسیج در دستور کار است.

جناسمی در پایان با اعلام اینکه اطاعت از منویات رهبر انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های جدی بسیجیان است، گفت: باید با تأسی از فرهنگ اسلام ناب محمدی فرهنگ تعالی بخش اسلام را در سطح جهان گسترش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها