افشای شکست برنامه صهیونیست‌ها برای سنگ‌اندازی در برابر برنامه هسته‌ای ایران

جدیدترین بسته از ایمیل‌هایی که ویکی لیکس منتشر کرده است، نشان می‌دهد اسرائیل در سال 2012 در راستای تلاش برای سنگ‌اندازی در برابر پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران به انتشار شایعاتی درباره حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران از یک پایگاه نظامی عربستان پرداخته بود.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ - 24October 2016

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، روزنامه رأی الیوم نوشت در سال 2012، روزنامه یدیعوت آحارونوت در صفحه نخست خود به نقل از منابع خارجی، خبری منتشر کرد که براساس آن، رژیم صهیونیستی برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران و نابود کردن آن چراغ سبز دریافت کرده بود.

این خبر می‌افزود که به دلیل بُعد جغرافیایی، جنگنده‌های این رژیم اجازه عبور از حریم هوایی عربستان را دریافت کرده‌اند. با وجود این، عربستان این خبر را کاملا تکذیب کرد.

امروز، پس از چهار سال، پایگاه «تایمز آو اسرائیل» نوشت که جدیدترین بسته از ایمیل‌هایی که ویکی لیکس منتشر کرده است، نشان می‌دهد اسرائیل در سال 2012، در راستای تلاش برای سنگ‌اندازی در برابر پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران به انتشار شایعاتی درباره حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران از یک پایگاه نظامی عربستان اقدام کرده بود.

این پایگاه صهیونیستی می‌افزاید: مکاتباتی که با ایمیل میان هیلاری کلینتون، وزیر خارجه وقت آمریکا، و یکی از مشاورانش در جولای 2012 انجام شده است، با استناد به منابع اسرائیلی، تأکید می‌کند که این رژیم با وجود آنکه آمادگی جنگی همه جانبه با ایران را نداشته، شایعاتی درباره حمله به ایران منتشر کرده‌است تا جهان را قانع کند که برای انجام این کار جدی است.

گفتنی است، تا کنون رژیم صهیونیستی، به شکل رسمی یا غیر رسمی، به آنچه در اسناد افشا شده آمده، واکنشی نشان نداده است.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار