فراخوان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس برای برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس این استان اعلام فراخوان نمود.
کد خبر: ۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴ - 13July 2013

فراخوان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس

جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس همانند گذشته و در راستای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس امسال نیز در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس از شاعران خواسته است که با ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره در این جشنواره شرکت نمایند.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس: فراخوان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس اعلام شده و شاعران می توانند آثار خود را تا دهم شهریور به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

عبدالرضا قیصری مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: شاعران استان می توانند آثار خود را در چهار حوزه ی « جلوه های دفاع مقدس، پیوند دفاع مقدس و عاشورا، مقاومت ملل و بیداری اسلامی و همچنین شعر کودک و نوجوان دفاع مقدس» به دبیرخانه جشنواره واقع در: شیراز، انتهای خیابان لطفعلی خان زند، چهارراه غدیر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس- کد پستی 7153954111- صندوق پستی: 71645339 ارسال نموده و یا از طریق وبلاگ www.bonyadfars.blogfa.comارسال نمایند.

وی تصریح کرد: شاعران برگزیده در چهار بخش یاد شده در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفته و نفرات برتر به بیست و یکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس کشور معرفی و اعزام خواهند شد.

قیصری همچنین افزود: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس امسال به میزبانی شهرستان سروستان برگزار خواهد شد.

همچنین شایان ذکر است که وی از شاعران خواست اشعار ارزشمند خود را تا دهم شهریور به دبیرخانه جشنواره تحویل و یا ارسال نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار