رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی همدان خبر داد؛

تجلیل از حافظان قرآنی در فرماندهی انتظامی همدان

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در همدان گفت: یکصد نفر از حافظان قرآن کریم در مجموعه انتظامی استان همدان تجلیل می‎شوند.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ - 24October 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، حجت ‎الاسلام حجت ‌الله نظری با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از یکصد نفر از حافظان قرآن در همدان، اظهار داشت: این افراد، فردا با حضور جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تجلیل می ‌شوند.

وی با بیان اینکه این افراد از کارکنان ناجا و خانواده های آنها هستند که حافظ یک جزء، سه جزء و پنج جزء از قرآن کریم بودند، گفت: سال گذشته تعداد 350 حافظ قرآن در این سه بخش داشتیم که امسال یکصد نفر از آنها تقدیر می‌شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در همدان از فعالیتهای قرآنی در مجموعه ناجا سخن به میان آورد و ضمن مطلوب خواندن آن، گفت: هر هفته جلسه انس با قرآن برای کارکنان ناجا برگزار میشود.

وی از برگزاری جلسات صحیفه سجادیه و نهجالبلاغه برای کارکنان ناجا خبر داد و اظهار کرد: کلاس‌های حفظ قرآن، درک مفاهیم، تجوید؛ روخوانی و روانخوانی نیز با حضور خوب کارکنان برگزار می‌شود.

نظری با اشاره به برگزاری کلاس‌ های قرآنی در دارالقرآن امام علی(ع) گفت: این کلاسها صبح‌ها برای خانواده کارکنان ناجا و بعد از ظهرها برای کارکنان این مجموعه برقرار است.

وی با بیان اینکه در هر ترم 600 تا 700 نفر در این کلاسها ثبت نام می کنند، از فعالیت مهد کودک قرآنی برای خردسالان در دارالقرآن امام علی(ع) خبر داد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در همدان برگزاری کلاس های قرآنی را در راستای تعالی معنوی این مجموعه دانست و با بیان اینکه توجه به قرآن کریم و مفاهیم آن یکی از منویات مقام معظم رهبری است، گفت: توجه به این مهم مد نظر ناجاست.

وی از برنامه‌ریزی و هدفگذاری برای افزایش تعداد حافظان قرآن کریم در مجموعه نیروی انتظامی استان خبر داد و گفت: افزایش حافظان کل قرآن کریم از دیگر برنامههای پیش رو است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار