دیدار «قرار شهدایی‌»ها با خانواده شهید مدافع حرم «مرتضی حسینی»؛

جاری شدن اشک مهمانان برای اظهار شرمندگی مادر شهید فاطمیون

صحبت‌های مادر شهید مدافع حرم فاطمیون در جمع قرار شهدایی‌ها اشک بر دیدگان مهمانان نشاند.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ - 24October 2016

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، روز گذشته (یکشنبه دوم آبان‌ماه) قرار شهدایی ها به دیدار خانواده شهدای مدافع حرمی از لشکر فاطمیون رفتند.

در این دیدار دوستانه که با همراهی «حجت الاسلام بارفروش» امام جماعت مسجد الغدیر شهرستان پردیس به همراه جمعی از نمازگزاران این مسجد و «سرهنگ غلامرضا حسنوند» فرمانده انتظامی شهرستان پردیس انجام شد، گروه قرار شهدا مهمان خانه شهید «سید مرتضی حسینی» شدند.

اشک مهمانان برای شرمندگی مادر شهید فاطمیون 

دیوار خانه مزین به تصاویر شهید و پرچمی از لشکر فاطمیون بود. پدر شهید با استقبال از مهمانان فرزند شهیدش به صحبت درباره برخی خصوصیات شهید حسینی پرداخت و گفت: شاید هنوز هم به درستی پسرم را نشناختم. خیلی به هیئت های عزاداری امام حسین(ع) ارادت داشت.

وی گفت: چند ماه قبل از رفتن به من خبر داده بود که به سوریه می روند. گفتم آنجا جنگ و خونریزی است. گفت می دانم، عکسی از سرهای بریده یک خانواده در سوریه نشانم داد. گفتم: پس خودت می دانی قرار است کجا بروی؟

پدر شهید ادامه داد: جوابش این بود که تکفیری ها اعلام کرده اند اگر دستمان به حرم حضرت زینب(س) برسد آنجا را ویران می کنیم. می خواهم به سوریه بروم تا اجازه ندهم دست تکفیری ها به حرم بی بی برسد.

مادر که صحبت هایش را با سلام بر اباعبدالله الحسین(ع) آغاز کرد، درباره فرزندش گفت: بسیار مهربان و خانواده دوست بود و در طول زندگی خاطرات زیبایی را برای ما رقم زد.

مادر شهید ادامه داد: از اینکه پسری ندارم تا او را برای دفاع از حرم راهی کنم شرمنده ام.

اشک مهمانان برای شرمندگی مادر شهید فاطمیون 

این صحبت های مادر شهید اشک را بر دیدگان مهمانان نشاند. اشکی از سر شوق برای صبر جمیل این مادر و برای دل های زینب‌گونه مادران شهدا.

در پایان جوانان با تصاویر شهید عکس سلفی گرفتند.

شهید سیدمرتضی حسینی متولد شهریورماه سال 76 است که سال گذشته مصادف با ایام محرم در اثر اصابت ترکش به سر، بازو و پهلو در نزدیک حلب به شهادت رسید و پیکر مطهرش در امامزاده سلطان شهرستان بومهن به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار