«ویژه‌نامه اینترنتی عتبات عالیات» منتشر شد

«ویژه‌نامه اینترنتی عتبات عالیات» با هدف آموزش و اطلاع‌رسانی زائران اربعین حسینی منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ - 24October 2016
«ویژه‌نامه اینترنتی عتبات عالیات» منتشر شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام روزبه برکت رضایی، مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری ضمن اعلام بارگذاری صفحه ویژه زیارت سفر اربعین در فضای مجازی اظهار کرد: این وبگاه با هدف آموزش تکمیلی و اطلاع‌رسانی زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات در فضای مجازی بارگذاری شده است.

وی با اشاره به ضرورت‌های تسریع در اطلاع‌رسانی و افزایش معلومات زائران عتبات عالیات در سراسر کشور، بر استفاده حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت از تکنولوژی‌های روز به ویژه در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و افزود: ویژه‌نامه اینترنتی عتبات عالیات هم‌اینک به نشانی hajj.ir/603 در اختیار زائران قرار دارد.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: آخرین و جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به پیاده‌روی اربعین حسینی، بانک اماکن، بانک فیلم، ‌ نگارخانه، بانک نرم‌افزاری، فرهنگ زیارت، ‌آموزش مکالمه عربی، نقشه‌های مواصلاتی نجف و کربلا، آب و هوا و پخش زنده حرم‌های مطهر حضرت اباعبدالله الحسین، ‌حضرت عباس و حضرت امام علی (ع)» از دیگر محتویات این ویژه‌نامه است.

برکت رضایی، دسترسی به اطلاعات و متن کامل بیش از 35 کتاب در حوزه تخصصی عتبات عالیات از طریق کتابخانه تخصصی حج در اینترنت را از دیگر مطالب درج شده در این ویژه‌نامه برشمرد.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه‌ مقام معظم رهبری
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار