با حکم سردار اشتری؛

سردار «محسن فتحی‌زاده» فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا شد

با حکم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، سردار سرتیپ «محسن فتحی‌زاده» به سمت فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ - 24October 2016
سردار «محسن فتحی‌زاده» فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، با حکم سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی، سردار فتحی زاده به سمت فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا منصوب شد.

در حکم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار محسن فتحی زاده
 
نظر به اهمیت بحث راهیان نور و تجارب مثبتی که در این امور دارید، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا» منصوب می‌نمایم.
 
امید است با استعانت از درگاه خداوند تبارک و تعالی و ارواح پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس، هماهنگ با سیاست‌های ابلاغی ستاد مرکزی راهیان نور کشور با برنامه ریزی دقیق و نظارت هدفمند به تمشیت امور مربوط به کاروان‌های اعزامی همت گماشته و با درایت و هوشیاری با هماهنگی سایر ارگان‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌ها برای بهره مندی و اعتلای معنوی عاشقان راه شهدا و رهبر عظیم الشان انقلاب کوشا باشید.

توفیقات شما را در انجام این ماموریت خطیر و خداپسندانه تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/211


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار