از ظرفیت اربعین برای زدودن شبهات استفاده شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: از ظرفیت بالای پیاده روی اربعین حسینی برای زدودن شبهات در جامعه استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰ - 25October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار با مسئولان کاروان اربعین میبد با تاکید بر هرچه پرشور برگزار شدن مراسم پیاده روی اربعین اظهار داشت: در طول سال های گذشته اقدام های زیادی در زمینه شیوع شایعات با موضوع مهدویت در جامعه انجام شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: در استان یزد هم اقدام هایی از طرف گروه های انحرافی برای ترویج مباحث دروغ در ارتباط با مهدویت انجام شده است و سعی دارند موضوع مهدویت را منحرف کنند.
امام جمعه یزد با بیان این مطلب که برخی از این افراد بیان می کنند که امام زمان(عج) ظهور کرده اند عنوان کرد: چنین گروه هایی که بعضا دیده می شود 100 و 200 نفر هم پیرو آنها شده اند آیین های خرافه ای و نادرست را در بین خود و دیگر مردم ترویج می دهند.
 
ناصری با تاکید بر اینکه باید شبهه زدایی کامل در ارتباط با این اقدامات انجام شود عنوان کرد: مراسم های پیاده روی اربعین امام حسین(ع) با توجه به حضور پرشور مردم و همچنین فضای عرفانی که دارند برای شبهه زدایی از چنین اقداماتی بسیار مناسب است و باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد از برگزاری مراسم های پیاده روی مذهبی برای مناسبت های مختلفی که هیچ روایت و ثوابی در ارتباط با آن بیان نشده انتقاد کرد و گفت: پیاده روی مذهبی و آیینی مربوط به امام حسین(ع) است که برای آن روایت های متعددی هم بیان شده است.
 
منبع:ایرنا
نظر شما
پربیننده ها