رزمنده 8 سال دفاع مقدس:

نگذاریم خانواده شهدا به فراموشی سپرده شود

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای ورزشکار «بندرلنگه» گفت: نگذاریم خانواده شهدا به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ - 24October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نخستین یادواره شهدای ورزشکار بندرلنگه امشب با حضور «حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر» امام جمعه بندرلنگه، حجت‌الاسلام علی عمرانی مسئوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرلنگه و جمع کثیری از ورزشکاران شهرستان بندرلنگه به همت هیات ورزشی و بسیج ورزشکاران سپاه بندرلنگه در این شهرستان برگزار شد.

«علی سلامتی» فرمانده سابق سپاه بندرلنگه در این یادواره اظهار داشت: آن‌ها که از میان ما رفتند و به شهادت رسیدند، کار حسینی کردند و وظیفه ما این است که امروز کار زینبی کنیم.

وی افزود: کسانی در طول تاریخ بودند که در مقابل امامشان ایستادند و چرا اینگونه شدند زیرا پخته نشدند بر ماست که در این مسیر با اطاعت پذیری از ولایت پخته شویم.

رزمنده 8 سال دفاع مقدس اضافه کرد: جنگ عوض  نشده بلکه روش دشمنان عوض شده است ما امروزه باید از نفس اماره به نفس مطمئنه هجرت کنیم.

سلامتی تصریح کرد: اگر ما عاشق شهدا هستیم باید این هجرت را در خود تقویت کنیم و هجرت درونی در خود داشته باشیم و قدر  شناس شهدا باشیم.

وی گفت: شهدا جان شیرین خود را نثار کردند تا ما این عزت و امنیت را داشته باشیم و نگذاریم خانواده شهدای در پیچ خم تاریک جامعه گم شوند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار