رونمایی از 5 دستاورد جدید وزارت دفاع در سالروز سوم خرداد

در آستانه ولادت با سعادت امام علی(ع) و سالروز فتح خرمشهر در هفته آینده از 5 دستاورد جدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱ - 16May 2013

رونمایی از 5 دستاورد جدید وزارت دفاع در سالروز سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، هفته آینده در آستانه ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) و سالروز حماسه فتح خرمشهر طی مراسم ویژهای پنجمین جشنواره جوان سرباز با میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالن همایشهای برج میلاد برگزار میشود.

در مراسم پنجمین جشنواره جوان سرباز که با حضور مقامات ارشد لشکری و کشوری برگزار میشود مجموعاً 33 نفر از سربازان نمونه ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معرفی و از آنان تجلیل بعمل خواهد آمد.

در این مراسم همچنین 5 دستاورد جدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی میشود.

گفتنی است سربازان نمونه پنجمین جشنواره سرباز براساس محورهای:سرباز دفاع، امنیت و اقتدار ملی؛ سرباز ایثارگری و فداکاری ( شهید و جانباز)؛ سرباز وظیفه شناسی و اقدام برجسته؛سرباز امور فرهنگی، هنری و تبلیغات؛ سرباز خلاقیت و فناوری؛ سرباز ورزش و تربیت بدنی؛ سرباز نظم و انضباط اجتماعی؛سرباز دینداری و بصیرت؛سرباز مسئولیتپذیری و خانواده؛سرباز سازندگی و تفکر بسیجی؛ انتخاب شدهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار