اعزام ۲۱۶ دانش آموز پسر ابهری به اردوی راهیان نور غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه ابهر از اعزام ۲۱۶ دانش آموز پسر ابهری به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد و گفت: هدف از اعزام کاروان های راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آشنایی اقشار مختلف بسیج و جامعه هدف با مناطق عملیاتی و جنگی هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ - 25October 2016

به گزارش دفاع  پرس از زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اعزام ۲۱۶ دانش آموز پسر ابهری به اردوی راهیان نور غرب کشور، اظهار داشت: دانش آموز شهرستان ابهر صبح امروز در قالب ۶ کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند که در این راستا به مدت دو روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد، گفت: دانش آموزان از مناطق عملیاتی شهرستان مریوان، تپه الله و اکبر، یادمان افسران سنندج و ... بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه ۲۱۶ نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند خاطر نشان کرد: در هر اتوبوس بک نفر راوی، مسئول کاروان، یک معلم و روحانی کاروان حضور دارد که جمعا حدود ۲۶۰ نفر به این اردو اعزام می شوند.

سرهنگ فروزنده بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نوجوانان تاکید کرد و افزود: اعزام بسیجیان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذاراست.

وی برگزاری نماز جماعت و مسابقات فرهنگی و حضور روحانی همراه کاروان را از دیگر برنامه‌های این سفر بیان و اضافه کرد: در این دوره دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهرهای ابهر، هیدج و صائین قلعه به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر تصریح کرد: هدف از اعزام کاروان های راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار شهادت و آشنایی اقشار مختلف بسیج و جامعه هدف با مناطق عملیاتی وجنگی هشت سال دفاع مقدس می باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار