سلیم جبوری:

داعش باید کاملا از بین برود

رئیس پارلمان عراق پس از دیدارش با فرماندهان نظامی و میدانی شرکت کننده در عملیات آزادسازی نینوا تاکید کرد:‌ عملیات موصل ویژه، حساس و تاریخی است و باید داعش کاملا از بین برود تا دیگر نتواند در محدوده جغرافیایی جدیدی دوباره قدرت یابد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ - 25October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سلیم جبوری، رئیس پارلمان عراق پس از دیدارش با فرماندهان نظامی و میدانی در عملیات آزادسازی نینوا در بیانیه‌ای خطاب به این فرماندهان عراقی اظهار داشت: مردم عراق از شما حمایت و پشتیبانی می کنند و از شما انتظار پیروزی دارند شما موفق شده‌اید با همبستگی و شجاعت خود وحدت را به کشور بازگردانید.
 
جبوری تاکید کرد: ‌عملیات موصل ویژه، حساس و تاریخی است و مشارکت همه گروه‌ها در این عملیات که از مهارت بالایی برخوردار هستند، فرصت برای پیروزی سریع را افزایش می‌دهد.
 
رئیس پارلمان عراق افزود: موصل در طول تاریخ خود با جنگ‌ها و حملات نظامی مواجه بوده و در برابر آنها مقاومت کرده است و امروز نیز با ایستادگی در برابر داعشی‌ها بار دیگر مقاومت خود را ثابت کرده است.
 
وی ادامه داد: پیروزی ما در موصل تنها به معنای آزادی نینوا نیست بلکه به معنای آزادی کامل خاک عراق از لوث داعش است زیرا پیروزی در نبرد الحویجه و برخی مناطق غربی نتیجه‌ای اجتناب‌ناپذیر است.
 
جبوری در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به این که این عملیات نه تنها به طرد داعش بلکه به نابودی کامل این گروه تروریستی منجر شود، گفت: زیرا ما به نیابت از کل جهان با داعش در جنگ هستیم و نابودی این غده سرطانی برای ما اهمیت دارد و پیروزی در عملیات موصل مسیر برای گفتگوی ملی میان گروه‌های مختلف عراقی را فراهم خواهد کرد.
 
وی تاکید کرد: داعش باید کاملا از بین برود تا دیگر نتواند در محدوده جغرافیایی جدیدی مجددا قدرت یابد.
 
منبع:ایسنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار