اجمالی/ آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:

حمایت آمریکا آبرویی برای سران فتنه باقی نگذاشت/ حرف‌های آمریکایی‌ها بی‌ربط است

خطیب امروز نماز جمعه تهران گفت: با حمایت آمریکا از آزادی سران فتنه 88، دیگر آبرویی برای آنها باقی نمانده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷ - 07February 2014

حمایت آمریکا آبرویی برای سران فتنه باقی نگذاشت/ حرف‌های آمریکایی‌ها بی‌ربط است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، آیتالله محمدعلی موحدی کرمانی، خطیب امروز نماز جمعه تهران، با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی علیه ملت ایران گفت: آقای کری و خانم شرمن خیلی بیادبی کردند، کلمات زشتی گفتند که این زشتی لایق خود آنهاست.

وی افزود: خانم شرمن میگوید ایران با پول ما به فقرا غذا داد، پول آمریکا، مال ایران است شما پول ما را قبضه کردید که یک نوع دزدی است و حالا به برکت مذاکره، مبلغی از این پول را به خود ما برمیگردانید.

موحدی کرمانی با بیان اینکه توقعات آمریکا خیلی بالا رفته است، تصریح کرد: در یک جمله میگویم مسئله فقط بحث هستهای نیست زمزمه این را دارند که ما به سراغ موشکهای بالستیک هم میرویم.

خطیب امروز نماز جمعه تهران ادامه داد: در جمله دیگری میگویند که این ۲ مسئول فتنه ۸۸ باید از حصر خارج شوند که با این بیان، دیگر آبرویی برای این ۲ نفر باقی نمانده است.

آیتالله موحدی کرمانی ادامه داد: میگویند که ایران باید دست از حمایت از تروریستها بردارد، تروریستها چه کسانی هستند؟ آنها مقصودشان حزبالله است؟ حزباللهی که از دین، شرف و کشورشان دفاع میکنند از دید آمریکا تروریست هستند و ایران مجرم است که که از اینها حمایت میکند.

وی افزود: میگویند ایران عامل بیثباتی در لبنان، بحرین، غزه و افغانستان است. قدری فکر کنید، با تعقل حرف بزنید آنچه در این کشورها میگذرد جنایات شماست. شما آمدید جمعی از دشمنان سوریه را جمع کردید تا در مورد این کشور تصمیم بگیرند. دیگر از این جنایت بالاتر نمیشود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه ملت سوریه باید برای خودشان تصمیم بگیرند، گفت: آیا ما که از سوریه حمایت میکنیم عامل بیثباتی هستیم؟ ببینید چقدر حرفهای بیربط میزنید. در لبنان و عراق نیز همینگونه است. حکومت قانونی و مشروع در لبنان به وجود آمده اما شما از تروریستها حمایت میکنید تا مردم را بکشند و حکومت را به زمین بزنند. ایران که از مظلومین حمایت میکند، عامل بیثباتی شده است؟ بحرین و غزه و افغانستان هم از همین مقوله هستند.

آیتالله موحدی کرمانی ادامه داد: عجیبتر این است که جانکری میگوید ما بر تاریخ ۳۰ساله ایران چشم نبستهایم، بله، چشم نبندید و چشم خود را باز کنید و ببینید که چقدر جنایت کردید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار