حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی:

آمریکا،اسرائیل و غربی‌ها رسوا شده‌اند/ شهدا با خون خودشان قرآن را بازنویسی کردند

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی گفت: امروز تمام گرفتاری‌های عالم زیر سر آمریکا و اسرائیل و چند کشور غربی است و خدا در امتحاناتی مشت آن‌ها را باز کرده و باعث رسوایی آن‌ها شده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲ - 07February 2014

آمریکا،اسرائیل و غربی‌ها رسوا شده‌اند/ شهدا با خون خودشان قرآن را بازنویسی کردند

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس از مشهد، در ششمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم عطر افشانی گلزار شهدای بهشت رضا مشهد مقدس، با حضور حجتالاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجتالاسلام والمسلمین صدیقی، در این مراسم پیروزی انقلاب اسلامی را پیروزی ایمان بر کفر؛ علم بر جهالت؛ فقاهت، امامت و ولایت بر استبداد و سلطنت؛ استقلال بر وابستگی؛ عزت و سرافرازی بر ذلت و خون بر شمشیر دانست و فرا رسیدن دهه فجر را به امام زمان(عج)، امام راحل و شهدای عظیمالشان، ملت ایران، مقام معظم رهبری و خانواده معزز شهدا و ایثارگران تبریک گفت.

وی با اشاره به آیات آخر سوره حشر به اهمیت ایمان و خصوصیات مومن پرداخته و گفت: ایمان اعجاز میکند و باعث تولید اقتدار شده و عزت و سرافرازی را به ارمغان میآورد. ایمان از امن میآید و مومن امنیت درونی و اخلاقی دارد. مومن در فضای امن است . مومن مرآت و آینه مومن است؛ امنیت و آرامش دل مومن را خدا میدهد. ایمان انسان را آینه خدا کرده و مظهر خدا میکند.  

وی افزود: ایمان و جهاد در کنار هم هستند و همه خیرات و برکات بهشت را مومنین مجاهد برای ما به ارمغان آوردند. اگر امروز قدرتمندترین کشور منطقه هستیم بواسطه ایمان، جهاد و خون شهداست که نظام مقدس جمهوری اسلامی اینچنین قدرت دفاعی پیدا کرده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه درباره مقام شهدا گفت: شهدا جهاد کردند که ایمان را بیمه کرده، استقلال را به ارمغان بیاورند و حافظ نوامیس جامعه اسلامی باشند. شهدا با خون خودشان قرآن را بازنویسی کردند. آنها در خون خود ظالمان را غرق کردند و لکههای ننگ 2500 ساله را پاک کردند.

وی ادامه داد: شهدا چشمه پاکی اند، شهدا دلها و تاریخ ما را از سیاهی و ننگ پاک کردند، آنها عزت و درس آزاد زندگی کردن را به ما آموختند. شهدا سیم وصل ما با اباعبدالله(ع) بودند و عاشورا را برای ما مجسم کردند.

حجتالاسلام صدیقی گفت: مجاهدین با نور ایمان به جبهه رفتند آنها از هیچ چیز نترسیدند و سختیهای زیادی را تحمل کردند تا به مقام« عند ربهم» که بالاترین مقام است رسیدند این مقام به آسانی نصیب کسی نمیشود.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع سیاسی جهان گفت: امروز تمام گرفتاریهای عالم زیر سر آمریکا و اسرائیل و چند کشور غربی است و خدا در امتحاناتی مشت آنها را باز کرده و باعث رسوایی آنها شده است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: این عزت و افتخاری که دانشمندان هستهای و نانوی ما کسب کردند از سفره ایمان و جهاد و شهادت بوده و این پیشرفتها از جوشش خون شهداست و استقلال بدون پیشرفت علمی امکان ندارد، هر کشوری نیازمند باشد مستقل نیست و ادامه حرکت دانشمندان کشورمان ادامه مجاهدت شهدای ماست.

حجتالاسلام صدیقی با اشاره به  پیشرفتهای کشورمان گفت: امروز ما در منطقه اولیم و در کل دنیا رتبه شانزده را داریم اگر سرعتی را که در دو دهه قبل داشتیم را دولت جدید نیز ادامه دهد بر اساس محاسبات علمی که صورت گرفته قدرت چهارم جهان خواهیم شد و این از آوازه شهادت است و کلیددار شهادت حضرت امام بود و بواسطه دمیدن نفس حضرت روح الله بود که جوانان این مرزو بوم در جهت دفاع از اسلام و انقلاب قدم در این راه گذاشتند.

وی در خاتمه از ابزاری که جامعه را از عقب ماندگی نجات میدهد نام برد و گفت: قلم عالم، وجود رزمندگان و شهادت طالبان و بانوان  عواملی هستند که جامعه را از بیچارگی ، ظلمت و تباهی نجات میدهد.   

حجت الاسلام صدیقی بعد از سخنرانی بر سر مزار عارف دلسوخته مرحوم میرزا جواد آقای تهرانی و آیت الله عبادی امام جمعه فقید مشهد و پدر دو شهید و همچنین سرداران شهید شوشتری و محمدزاده حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد آنها را گرامی داشت.  

در حاشیه این مراسم نیز گلزار شهدای بهشت رضا گلباران و از بزرگترین نقاشی دیواری مزین به تمثال شهدا رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها