با حضور مسؤولان کشوری؛

پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب کشور افتتاح می‌شود

فاز یک و 2 پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور با حضور مسؤولان کشوری جمعیت هلال احمر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ - 26October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط مسؤولان جمعیت هلال احمر استان زنجان فاز یک و 2 پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور با حضور مسؤولان کشوری جمعیت هلال احمر و همچنین مسؤولان ارشد استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

برنامه بهره‌برداری رسمی از فاز یک و 2 پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور برای روز هشتم آبان ماه برنامه‌ریزی شده که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر سید امیرمحسن ضیایی و اعضای 27 نفره شورای معاونین هلال احمر که برای برگزاری جلسه‌ای به استان زنجان سفر می‌کنند، در این مراسم حضور می‌یابند.

عملیات اجرایی پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور در 6 هکتار و از سال 87 آغاز شده و طی این سال‌ها 6 میلیارد تومان برای احداث آن تا این مرحله هزینه شده است.

پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور در فاز یک و 2 شامل ساختمان مرکز آموزش تخصصی، چهار سوله انبار امدادی چند منظوره، ساختمان مرکز آنست (سگ‌های تجسس) و ساختمان نگهبانی است که در روز شنبه به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور برای تکمیل شدن در سایر بخش‌ها نیاز به انجام عملیات اجرایی در فاز 3 هم دارد که شامل آشیانه بالگرد، سطح بالگرد، و دو انبار سوله امدادی است که احداث و تکمیل آن نیازمند تخصیص اعتبار است.

اسماعیل خردمند مسؤول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان در این رابطه طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس به برنامه‌ریزی انجام شده برای این افتتاح اشاره و تاکید کرد: بر اساس این برنامه‌ریزی آئین مورد نظر ساعت 9 صبح روز شنبه هشتم آبان ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور رسانه‌ها در این برنامه افتتاح گفت: تلاش می‌شود این برنامه در بهترین حالت خود برگزار شود.

شایان ذکر است، پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور برای پوشش امداد و نجات استان‌های شمال‌غرب شامل زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، کردستان، قزوین و گیلان احداث شده است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار