سردار سلیمانی:

فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ کشور آمیخته شده است

دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ کشور آمیخته شده است و شور و نشاط مردم برای تشییع پیکر مطهر شهدا نمونه بارز این موضوع است.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ - 26October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سردار یعقوب سلیمانی» مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج و دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه امروز(چهارشنبه) در جلسه مسئولان فضای مجازی اقشار سازمان بسیج، با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ کشورمان عجین شده و نفوذ ناپذیر است، گفت: با گذشت چندین سال از پایان جنگ زمانی پیکر شهدا در کشور تشییع می‌شود شاهد شور و نشاط در بین جوانان و مردم برای استقبال از پیکر مطهر شهدا هستیم.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برگزاری کنگره شهدا و اردوهای راهیان نور را بهترین اقدام برای مقابله با فریب دشمن در جنگ نرم دانست و افزود: هدف دشمن از به راه انداختن تهاجم و جنگ نرم بر علیه ارزش های انقلاب اسلامی، خاموش کردن اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی است که ما باید با این تهاجم دشمن مقابله کنیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک بستر مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است, گفت: اردوهای راهیان نور دارای آثار و برکات معنویت شهدا بر روی مردم بوده و این تاثیرگذاری سبب شده تا امسال دانش آموزان نخبه برای خادمی شهدا ثبت نام کرده و میزبان همکلاسی های خود در یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس باشند.

وی در ادامه افزود: اردوهای راهیان نور سال 95،همزمان با عملیات بازی دراز در کرمانشاه آغاز شده و تا به امروز، شاهد اعزام بیش از یک میلیون و 600هزار نفر به مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب، غرب، شمال غرب و راهیان نور دریایی بوده‌ایم.

سردار سلیمانی در خصوص اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی از دهم مهرماه در سراسر کشور آغاز شده و تا به امروز بیش از به 140 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده اند که این تعداد به بیش از یک میلیون نفر خواهد رسید و همچنین برنامه های فرهنگی، بصیرتی, برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی نیز در یادمان ها و اردوگاه های راهیان نور برای دانش آموزان تدارک دیده شده است.

بازدید زائران خارجی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

رئیس سازمان اردویی و گردشگری سازمان بسیج با اشاره به بازدید زائران خارجی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: در چند سال گذشته زائران خارجی از جمله خاخام های ضدصهیونیست با حضور در اردوهای راهیان نور شاهد تاثیرگذاری این برنامه ها بر روی زائران خارجی بودیم.

اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیر در بیش از 167 نقطه کشور و جهان

سردار سلیمانی در بخش دیگری از صحبت های خود برگزاری نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در کشور را از دیگر بخش های از ماموریت های سازمان اردویی بسیج برشمرد و مطرح کرد: برگزاری نمایش بازسازی غدیرخم در سال 89 برای نخستین بار به دلیل تقارن هفته بسیج با روز غدیرخم به پیشنهاد سردار نقدی در قم اجرا شد و خوشبختانه این برنامه هر سال با وسعت بیشتری برگزار می‌شود و امسال نمایش بازسازی واقعه غدیرخم در بیش از 167 نقطه از کشور و همچنین در نجف و سوریه برگزار شد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار