امیر سرتیپ آراسته:

شیوه جنگ رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بر مبنای آموزه های الهی بود

مشاور نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور زمینی گفت: هشت سال جنگ تحمیلی از جنگ هایی بود که حتی شیوه جنگیدن فرماندهان، سربازان سپاهیان و بسیجیان آن الهی بوده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ - 27October 2016

به گزارش دفاع پرس از قم، امیر سرتیپ ناصر آراسته در آیین سومین سالگرد تدفین یکی از شهیدان گمنام دفاع مقدس در مجتمع آموش عالی بنت الهدی صدر قم، اظهار داشت: در طول قرن بیستم میلادی که آمریکایی ها و اروپایی ها آن را دوران شکوفایی علم، انسانیت و آگاهی می نامند 320 جنگ رخ داده که حاصل آن کشته شدن 250 میلیون تن بوده است.

آراسته افزود: به طور حتم اگر انسانیت رشد پیدا می کرد آمریکا که بیشترین ثروت و فناوری جهان را در اختیار دارد، و همچنان اقتصاد نخست دنیا است نباید کشتن کودکان و انسان های بیگناه و بی دفاع در یمن، سوریه، عراق و افغانستان را برای خود یک افتخار بداند.

وی با بیان اینکه آمریکا در طول جنگ با ویتنام هشت و نیم میلیون تن بمب یعنی چیزی سه برابر مهمات مصرف شده در جنگ های جهانی اول و دوم بمب بر این کشور فرو ریخت افزود: این اقدام از سوی کشوری انجام گرفته که امروز کشورهای دیگر را به نداشتن دموکراسی متهم می کند.

آراسته همچنین با بیان اینکه از کل تعداد جنگ های انجام شده در تاریخ بیش از یکهزار جنگ فرماندهان آن را پیامبران، اولیای الهی تشکیل می دادند، افزود: هشت سال جنگ تحمیلی نیز یکی از این جنگ هایی بود که حتی شیوه جنگیدن فرماندهان، سربازان سپاهیان و بسیجیان آن الهی بوده است.

وی رمز اصلی موفقیت و پیروزی در دفاع مقدس را تاسی به قیام و نهضت عاشورا عنوان کرد، و افزود: ملت ایران امروز شهیدانی همچون فتحی شقاقی بنیانگذار جهاد اسلامی فلسطین، عماد مغنیه و سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان و همچنین فرزندان و یاران شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و همه شهیدان جهان اسلامی را از آن خود می داند.

مرکز آموزش عالی بنت الهدی از مراکز وابسته به موسسه بین المللی جامعه المصطفی العالمیه و ویژه بانوان طلبه غیر ایرانی است و یادمان شهید گمنام خاکسپاری شده در این مکان نیز تکمیل شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار