محمدرضا حسنی سعدی تشریح کرد

اعتراف دنیا به پیشرفت‌های علمی ایران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان گفت: به برکت خون شهدا در هشت دفاع مقدس می‌گذرد یک وجب از خاک میهن‌مان از کشور جدا نشد.
کد خبر: ۱۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹ - 08February 2014

اعتراف دنیا به پیشرفت‌های علمی ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر، آیین غبارروبی، عطر افشانی و نثار گل به قبور مطهر شهدای کرمان با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولین در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

در این مراسم "محمد رضا حسنی سعدی" مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان ضمن بازخوانی شرایطی که منجر به وقوع انقلاب اسلامی و پیروزی آن شد، اظهار کرد: امروز با گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، به لطف الهی کشتی انقلاب با سرانگست تدبیر مقام معظم رهبری همچنان به پیش میرود و دنیا به پیشرفتهای علمی ایران اسلامی اذعان دارد.

وی افزود: در حالی سی و پنجمین سالگرد انقلاب را جشن میگیریم که ۲۰ سال از دفاع مقدس میگذرد و به برکت خون شهدا یک وجب از خاک میهنمان از کشور جدا نشده است.

همچنین در این مراسم کریم مهرشاد، معاون استاندار کرمان گفت: در ۳۵ سال پیش ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) با دست خالی، لیکن با وحدت و اطاعت از ولایت، با رژیمی به مبارزه برخاست که ژاندارم منطقه و مورد حمایت ابرقدرتها بود.

وی عزت امروز ایران اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا و رزمندگان دانست و خاطرنشان کرد: رسانههای بیگانه با تبلیغات خود در پی انحراف نسل جوان ما هستند، لذا وظیفه داریم تاریخ انقلاب را برای نسل امروز بازگو کنیم.

در خاتمه آئین نثار گل به قبور مطهر شهدا، از دو کتاب "بالهای بسته" نوشته منوچهر رفیعی و "برای زندگیام" نوشته محمد حسین میرزایی و کیانوش شفیعی رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار