همایش «فرهنگ و مدیر یت جهادی» در زنجان برگزار شد

دهمین همایش «فرهنگ و مدیریت جهادی» با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور آیت الله حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ - 27October 2016

 به گزارش دفاع پرس از زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اظهار کرد: دهمین همایش «فرهنگ و مدیریت جهادی» با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور آیت الله حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، دکتر فلسفی، مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مدیران و معاونین سازمان ها و ادارات مختلف استان زنجان در سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد.

حجت الاسلام سید مجتبی حسینی ترویج ارزش های فرهنگی و مدیریت جهادی و انتقال آن به نسل آینده و همچنین نهادینه کردن فرهنگ جهادی با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی پس از انقلاب اسلامی را از جمله اهداف برگزاری همایش «فرهنگ و مدیریت جهادی» برشمرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با برگزاری این همایش یاد و خاطره خدمات و ایثارگری های دوران جهاد سازندگی سابق زنده شده و از تجربیات موفق آن دوران بهره گرفته می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در پایان با اشاره به ویژگی های مدیریت جهادی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی مدیریتی است که پایه و اساس آن بر مبنای تلاش، ایثار و فداکاری باشد و در دوران سازندگی نیز رمز اصلی پیشبرد جهاد گونه امور، همت بالا و بهره گیری از توان مردمی بوده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها